پلیس فتا ایلام هشدار داد ؛
رئیس پلیس فتای استان ایلام با هشدار در مورد امکان کلاهبرداری افراد سودجو از مردم هنگام خریدهای اینترنتی، گفت: شهروندان توصیه های پلیسی را در این خصوص جدی بگیرند.
کد خبر: ۸۳۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ 15 March 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی جمالی اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش خریدهای اینترنتی شهروندان در هنگام خرید توصیه های پلیسی را جهت بالا بردن امنیت خریدهای خود رعایت کنند.

وی افزود: در این ایام و با توجه به شرایط پیش آمده عموم مردم خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام داده و در این ایام شاهد تبلیغات گسترده و زیادی از فروشگاه های اینترنتی تحت عنوان حراجی های نوروزی هستیم که با وعده هایی همچون تخفیفات ویژه و ارزان تر به دنبال طعمه های خود می‌گردند.

رییس پلیس فتا ایلام یاداور شد: شهروندانی که قصد خرید اینترنتی را دارند باید نکاتی چون فعال نمودن رمز دوم یکبار مصرف کارت های بانکی خود را فعال کرده و از آن استفاده کنند.

سرهنگ‌ جمالی اضافه کرد: مردم برای اطمینان از خریدهای خود تا حد امکان از فروشگاه های جشنواره بهاره مجازی که اسامی آن ها در سایت http://bahar۹۹.ir است خریدهای اینترنتی خود را انجام دهند.

وی گفت: مردم باید توجه کنند حتما در خریدهای اینترنتی از فروشگاه‌هایی دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید کرده و در هنگام پرداخت وجه مراقب سایت‌های فیشینگ باشند.

سرهنگ جمالی افزود: همچنین شهروندان باید مراقب تبلیغات آگهی های جعلی بوده و به هیچ وجه اطلاعات بانکی خود را در اختیار افراد غریبه قرار نداده و از اصالت و هویت فروشگاه مطمئن شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار