حبیب‌الله خجسته‌پور:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از تعطیلی اصناف غیرضرور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 16 March 2020

Image result for حبیب الله خجسته پور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان  با اشاره به در پیش بودن نوروز باستانی از مردم این استان خواست برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ، خریدهای خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته با دستور فرمانداران و همراهی اصناف مختلف، تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور در استان سمنان در دستور کار و در گام اجرایی قرار گرفت.

حبیب‌الله خجسته‌پور با بیان اینکه خریدهای نوروزی رامی‌توان در زمان دیگر هم انجام داد اظهار کرد: با کاهش ترددهای در معابر شهری و روستایی، شاهد قطع زنجیره انسانی کرونا ویروس در استان سمنان خواهیم بود.

خجسته پور ادامه داد: اکنون در ورودی مراکز شهرهای استان سمنان، پایگاه‌های کنترل تردد با همراهی دانشگاه‌های علوم پزشکی، هلال احمر، نیروی انتظامی و بسیج ایجاد شده است و در اجرای این طرح پلاک‌های غیربومی متوقف و به کمربندی‌ها هدایت می شود.

وی با بیان اینکه ، در این پایگاه‌ها، طرح تب سنجی، پایش و غربالگری از مسافران عبوری انجام می‌شود ،گفت: در صورتی که مسافران بخواهند وارد شهرهای استان شوند، مشخصات و شماره تماس آنان اخذ و در اختیار مراکز بهداشت و درمان منطقه قرار خواهد گرفت و نظارت‌های بهداشتی بر روی این افراد غیربومی انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: پایگاه‌های کنترل تردد، پایش و غربالگری مسافران براساس طرح‌های جدید علاوه بر ورودی در خروجی شهرهای استان هم به زودی در گام اجرایی قرار می‌گیرد.

وی در پایان  هدف از اجرای طرح های از این دست را جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، قطع زنجیره انسانی و مقابله با انتقال این ویروس در بین اقشار جامعه ذکر کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار