نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم قرنطینه را جدی بگیرند، گفت: مسئولان برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری راه‌های منتهی به این شهرستان را مسدود کرده‌اند.
کد خبر: ۸۳۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ 17 March 2020

 

مردم قرنطینه را جدی بگیرند/ مسدود شدن راه‌های گیلان به خلخال

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم قرنطینه را جدی بگیرند، گفت: مسئولان برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری راه‌های منتهی به این شهرستان را مسدود کرده‌اند.

بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس ، گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور با بیان اینکه وضعیت شهرستان خلخال خوب است و فقط دو مورد کرونای مثبت اعلام شده و در بیمارستان بستری شده‌اند، اظهار کرد: مسئولان برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری راه‌های منتهی به این شهرستان را مسدود کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همه دست به کار هستند تا مانع شیوع بیماری در منطقه شوند، افزود: اکنون راه‌های گیلان به سمت خلخال با خاک مسدود شده تا کسی نتواند به سمت این شهرستان بیاید.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم تقاضا داریم موضوع قرنطینه را جدی بگیرند و در این ایام از دید و بازدیدها و خرید شب عید خودداری کنند تا بتوانیم جلوی گسترش این بیماری در منطقه را بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار