در پی هشدار سازمان هواشناسی؛
با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی فعال به استان و بارش‌ها و وزش باد و احتمال خسارت به تجهیزات برق، مردم با در نظر گرفتن برخی از نکات ایمنی می‌توانند کمک شایانی در جلوگیری از وارد شدن خسارت به تاسیسات برق داشته باشند.
کد خبر: ۸۳۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 22 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، همواره پرت شدن اشیا فلزی بر اثر باد بخصوص از ساختمان های نیمه کاره، ضمن ایجاد خسارت به تاسیسات و شبکه های برق، باعث آسیب دیدن وسایل برقی مشترکین می شود.
با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی فعال به استان و بارش‌ها و وزش باد و اینکه احتمال خسارت به تجهیزات برق وجود دارد، مردم با در نظر گرفتن برخی از نکات ایمنی می‌توانند کمک شایانی در جلوگیری از وارد شدن خسارت به تاسیسات برق داشته باشند.
معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با تشریح برخی از نکات ایمنی در هنگام شرایط آب و هوایی نامساعد بیان کرد: مردم در هوای بارانی و مرطوب تنه درختان و تیرهای برق به خصوص تیرهای فلزی را لمس نکنند.
وی افزود: اغلب پرت شدن اشیاء از جمله اشیاء فلزی بر روی خطوط برق موجب بروز آسیب‌ها و ایجاد اختلال‌هایی در برق‌رسانی می‌شود که جهت جلوگیری از این امر، تجهیزات ساختمانی که با وزش باد امکان پرت شدن دارند، با در نظر گرفتن تمام نکات در جاهای مطمئن تثبیت شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار