از آغاز طرح نوروزی بازرسی از اماکن صنفی، تاکنون ۱۳۷ پرونده برای صنوف متخلف در این شهرستان تشکیل و ۸ واحد صنفی پلمب شدند.
کد خبر: ۸۳۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 23 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت گفت: در طرح نوروزی نظارت بر بازار که از ۱۵ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین سالجاری ادامه دارد، گشت‌هایی به صورت مستقل و یا مشترک با همکاری پلیس امنیت، شبکه بهداشت و درمان و تعزیرات انجام می‌شود.

حامد رمضانی افزود: از ابتدای طرح تاکنون ۲ هزار و ۱۳۰ مورد بازرسی از صنوف مختلف سطح شهرستان در شهر‌های نلاس، ربط، میرآباد و سردشت انجام و در این راستا به ۸٦۰ واحد تذکر داده شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا ۲۸ واحد قلیان‌سرا، یک واحد سنگک‌پزی به علت هشدار‌های مربوط به پیشگیری ویروس کرونا تعطیل و همچنین ۷ واحد قلیان‌سرا و یک مغازه نیز به دلیل کم‌فروشی و رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب شده است.

رمضانی عنوان کرد: واحد‌های صنفی عرضه‌کننده کالا‌های ضروری و اساسی مردم مانند نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای خدمات‌رسانی به مردم باز و مشغول انجام فعالیت در روز‌های تعطیلات نوروز هستند، اما سایر واحد‌های صنفی به دلیل پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند.

برچسب ها: سردشت ، ارومیه ، پلمب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار