استاندار آذربایجان غربی
محمد مهدی شهریاری از تامین نیازهای درمانی شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 25 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،استاندار آذربایجان غربی با اعلام اینکه در تامین نیازهای مراکز درمانی استان به ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دستکش هیچ مشکلی وجود ندارد گفت؛ 200 هزار عدد ماسک سه لایه اهدایی از کشور چین تحویل مراکز درمانی استان شده و تا آخر هفته محموله جدید ماسک های پیشرفته وارد آذربایجان غربی می شود.
تصویر
آقای شهریاری در پانزدهمین جلسه استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با قدردانی از سرکنسول جمهوری اسلام ایران در گوانجوی چین گفت؛ با استمرار واردات در کنار فعالیت واحد های تولیدی استان هچ مشکلی در زمینه تامین اقلام بهداشتی وجود ندارد.
او با انتقاد از برخی شهروندان در همراهی نکردن برای شکستن زنجیره کرونا افزود؛ متاسفانه در روزهای گذشته از اجتماع مردم در پارک ها، مراکز تفریحی و گردشگری گزارش هایی رسیده که این مسئله نیازمند توجه بیشتری است.
استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد؛ فرمانداران با همکاری نیروی انتظامی از چنین اجتماعاتی جلوگیری کنند چراکه تکرار این مسئله، عملکرد منفی برای مسئولان آن منطقه محسوب خواهد شد.
آقای شهریاری همچنین با قدردانی از سازمانهای مردم نهاد استان برای کمک به مسئولان در شکستن چرخه شیوع کرونا افزود؛ در کنار تمام اقدامات مثبت متاسفانه عده ای همچنان به اعمال غیر قابل قبول در ایجاد تشویش اذهان عمومی و دلسرد کردن مسئولان ادامه می دهند و این درحالیست که با آنها برخورد نمی شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به اجرای موفقیت آمیز طرح غربالگری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با غربالگری 80 درصد مردم استان، آذربایجان غربی در رتبه نخست این طرح در کشور قرار گرفته است و استمرار آن در شناسایی افراد مبتلا بسیار حائز اهمیت است.
سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این جلسه به اجرای رزمایش سراسری تداوم دفاع بیولوژیک در استان اشاره کرد و گفت: از روز چهار شنبه 70 هزار بسیجی با شرکت در این رزمایش در برنامه های مختلف پیش بینی شده برای کنترل ویروس کرونا مشارکت خواهند کرد.
در این جلسه علاوه بر معاونان استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مدیران اجرائی استان، تعدادی از فرمانداران شهرستانهای آذربایجان غربی از طریق ویدئو کنفرانس گزارشی از وظایف محوله ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار