در بوکان؛
کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب طرح محسنین به ایتام بوکان بیش از یک میلیارد تومان کمک کرده است.
کد خبر: ۸۳۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ 25 March 2020

‍به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سعدی خزمه رئیس کمیته امداد بوکان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی اظهار داشت: در سال98 کمیته امداد بوکان جهت حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این شهرستان، بیش از یک میلیارد و یک صد میلیون تومان (11/000/000/000ریال) به آنها مساعدت کرده است.

وی گفت: تمامی واریزی خیرین بصورت آنی و مستقیم به حساب ایتام صورت می گیرد.

رئیس کمیته امداد بوکان با اشاره به تعداد ایتام و فرزندان محسنین در این شهرستان، خاطرنشان کرد: هم اکنون 1450حامی نیکوکار، حمایت از 615 نفر از ایتام و فرزندان محسنین در بوکان را بر عهده دارند.

وی با تقدیر از خیّران نیک اندیش بوکان که همواره در کنار امدادگران این شهرستان هستند عنوان کرد: از این تعداد,332نفر ایتام و 283نفر فرزندان محسنین هستند.

سعدی خزمه با دعوت از خیّران و نیکوکاران بوکانی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، تصریح کرد: در سال1398 تعداد 850نفر به جمع حامیان شهرستان بوکان پیوسته‌اند.

وی تاکید کرد: حمایت از ایتام و فرزندان محسنین علاوه بر اجر دنیوی، به یقین پاداش اخروی نیز به همراه داشته و خیّران و نیکوکاران با پرداخت ماهانه حداقل 20هزار تومان، در این طرح خداپسندانه می توانند مشارکت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار