معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از اجرای طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳ 27 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی مصطفوی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی با محوریت " تشریح طرح فاصله گذاری اجتماعی" گفت:این طرح با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با رویکرد کاهش تماس ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در کل کشور از بامداد روز جمعه هشتم فروردین آغاز و تا ۱۵ فروردین اجرا می شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه صیانت از سلامت مردم هدف غائی این طرح است گفت"مشارکت مردم برای تحقق این طرح یک اصل اساسی است و مردم تا به امروز هم خوب همراهی داشته اند و امیدواریم اندک کسانی هم که هنوز کرونا را جدی نگرفته اند، همراه شوند.

براین اساس در دوره اجرای طرح؛

۱- صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است. نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو، بیمه نامه خودرو صورت می‌پذیرد.

۲- خروج افراد غیرساکن و مسافر شهرهای محل حضور فعلی برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع و بلکه تسریع می‌گردد. این افراد در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را نداشته و از کنار گذرها عبور خواهند نمود.

۳- مدارس و دانشگاه ها تا پایان زمان طرح تعطیل است.

۴- پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها، مراکز تفریحی، استخرها و... که محل تجمع افراد هستند تعطیل خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار