شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های استان طی دور روز آینده هشدار داد.
کد خبر: ۸۳۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱ 28 March 2020



به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس علی داودی مهر مدیر عامل این شرکت اظهار داشت: با توجه به بارندگی های پیش رو در روزهای شنبه و یکشنبه ، نهم و دهم فروردین سال جاری و اخطارسازمان هواشناسی کشور و ستاد ملی پشتیبانی و مدیریت سیلاب وزارت نیرو در شرکت مدیریت منابع آب ایران ، سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن آب رودخانه‌های استان محتمل خواهد بود و لذا از مردم فهیم استان انتظار می رود از اسکان، تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها جدا خودداری نمایند. 
وی ادامه داد: بارندگی‌های اخیر موجب شده است تا آب ورودی به سدها نیز در شرایط مناسبی قرار گیرد و هم اکنون سدهای کوثر و شاه قاسم، می توانند جریان ورودی سیل را مهار کنند. 
علی داودی مهر در پایان گفت: همان طور که سیلاب سال گذشته با مدیریت استان، علی رغم خسارت‌های وارد شده کنترل شد، در بارندگی‌های اخیر نیز شرکت آب منطقه ای استان، کلیه تمهیدات لازم را برای کنترل سیل احتمالی در دستور کار قرار داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار