۱۰ هزار عدد ماسک در مناطق کم برخوردارسردشت توزیع شد .
کد خبر: ۸۳۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 30 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ۱۰ هزار عدد ماسک تولید و در بین اهالی شهرها و روستاهای محروم و مرزی این شهرستان توزیع شد.

سرگرد عبداله آذرنیا  با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مردمیاری در امر جلوگیری از شیوع آن در دستورکار بسیج سردشت بوده، افزود: برای تحقق این امر ۲ کارگاه فعال در زمینه تولید ماسک در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی اعزام ۵۰ گروه جهادی شامل ۶۰۰ نفر به مناطق محروم جهت ضدعفونی و گندزدایی معابر، پخش و صرف ۸۰ هزار لیتر مایع ضد عفونی، پخش ۱۰۰ بسته حمایتی غذایی در بین نیازمندان، اهدای ۲ هزار جفت دستکش، اهدای بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی به پایگاه‌های عملیاتی و ایجاد سه ایستگاه سلامت جهت کنترل ورودی‌ها را از اقدامات شاخص بسیج سازندگی در جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا در سطح شهر و روستاها عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در سطح شهرستان گفت: در اجرای این رزمایش، ۲۶ گروه جهادی با ۲۶۰ نفر نیرو و ۱۰ دستگاه تراکتور ۱٥ هزار لیتری، یک دستگاه وانت با ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر و ۱۰ پمپ کوله‌ای ۲۰۰ لیتری به صورت مداوم در حال ضدعفونی شهر سردشت و روستاهای اطراف است.

 

سرگرد آذرنیا  اضافه کرد: روزانه سه گروه جهادی نسبت به گندزدایی، ضدعفونی و توزیع ماسک و آموزش چهره به چهره در قالب حوزه‌های مقاومت بسیج فعالیت دارند.

وی از مردم خواست با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی اعلام شده به آنها در قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا مسوولان را یاری رسانند.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار