معاون هماهنگی امور عمران استانداری ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمران استانداری ایلام گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در اولویت مدیریت شهری و روستایی قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۳۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 31 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛احمد کرمی گفت: همگام با تمامی دستگاه‌های اجرایی، بسیج منابع، امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در اولویت مدیریت شهری و روستایی قرار گرفته است.

وی افزود: از بدو اعلام شیوع ویروس کرونا در استان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در زمینه‌های مختلف همکاری حمایت و پشتیبانی خود را در جهت مقابله با ویروس کرونا با دانشگاه علوم پزشکی به نحو مطلوبی به عمل آورده است.

معاون هماهنگی امور عمران استانداری ایلام گفت: مهمترین اقدامات شهرداری‌ها و‌دهیاری‌های استان در پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس از جمله: عملیات گندزدایی و ضد عفونی معابر و مکان‌های عمومی  با ۶۰ دستگاه تانکر ۱۰۰۰ لیتری در سطح ۲۶ شهرستان با مصرف  یک‌ میلیون ۳۰۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی، گند زدایی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، سرویس‌های بهداشتی وضد عفونی غسالخانه‌ها از ابتدا تاکنون و بصورت روزانه در سه نوبت اعلام کرد.

وی ادامه داد: در حوزه روستایی از ابتدای طرح تاکنون ۱۶۳۶ مورد عملیات ضد عفونی و گندزدایی در ۴۷۵  روستا در سطح استان توسط دهیاران با همکاری شبکه‌های بهداشت و درمان با مجموع مصرف بیش از ۸۰۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی انجام گرفته است.

کرمی تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیش از  ۷۰۰ مسیر دسترسی به تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، اماکن زیارتی و سیاحتی و مسیرهای فرعی در استان به طور کامل مسدود شده اند./ع

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار