رضا چمن:
به گزارش تابناک سمنان: رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بهبود ۳۲۹ نفر از بیماران کرونایی در شهرهای زیرمجموعه این دانشگاه با تلاش کادر درمانی و بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 03 April 2020

 

درخشش عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پنجمین همایش فن ...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ظهر جمعه در جمع خبرنگاران به میزبانی دفتر خود درباره آخرین وضعیت کرونا ضمن بیان اینکه تا امروز جمعه، پانزدهم فروردین ماه، ۸۱ درصد بیماران کرونایی در شاهرود و میامی بهبود یافته‌اند، ابراز کرد: دست یافتن به این عدد جز در سایه تلاش کادر درمانی و مسئولان و همچنین همراهی مردم میسر نیست.

وی افزود: مجموع موارد مثبت در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به ۴۰۵ نفر رسیده که از این بین ۳۲۹ نفر بهبودیافته و با ارائه آموزش‌های دوران نقاهت مرخص شده‌اند.

رضا چمن خواستار مدیریت تماس در منزل، مراقبت دقیق‌تر از گروه‌های پرخطر مانند سالمندان توسط مردم شد و گفت: اگر چه احتمال ابتلاء و عوارض برای همه رده‌های سنی وجود دارد ولی سالمندان و کسانی که بیماری‌های مزمن زمینه‌ای دارند، بیشتر در معرض خطر هستند و باید این گروه‌های آسیب پذیر را هم در منزل و هم در مراکز بهداشتی- درمانی با نهایت حساسیت و دقت مورد مراقبت قرار داد.

چمن با بیان اینکه تعداد بهبود یافتگان در روز پنج شنبه ۳۱۷ نفر بود که امروز جمعه این میزان به ۳۲۹ نفر رسیده است، تاکید کرد: کادر درمانی تمام تلاش خود را برای بهبودی بیماران انجام می‌دهد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار