معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی اعلام کرد:"بیش از ۳میلیون ماسک در استان توزیع شده است" که پیشنهاد می‌شود در راستای ضرورت شفافسازی، لیست مراکز و افراد تحویل گیرنده ماسک‌ها منتشر شود.
کد خبر: ۸۳۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ 03 April 2020

تابناک رضوی: همواره انعکاس به‌هنگام و صادقانه خدمات به مردم، چراغ امید به تدبیر را در دل‌ها زنده می‌دارد ولذا می‌طلبد تا لیست نهادها و مراکز و افراد گیرنده این ۳ میلیون ماسک در اسرع زمان منتشر شود.

همچنین در راستای شفافسازی بیشتر پاسخ به موارد زیر می‌تواند تاثیر بسزایی در روشنگری و آرامش‌بخشی عمومی داشته باشد. 

۱) آیا میشود لیست گیرندگان ماسکها را که بسیاری از آنها مراکز درمانی هستند، شفافسازی و در رسانه‌ها منعکس کرد؟ 

۲) آیا این 3000000 ماسک همان ماسکهای مصادره شده در روزهای اخیر هستند؟

۳) این ماسکها چگونه و به کدام مراکز و افرادی اعطا و تقدیم شده است؟

۴) چه افرادی به تولیدی‌ها برای خرید ماسک و دستکش ارزان (در صورت معرفی) معرفی شده‌اند؟

۵) افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای مستضعف و ساکنان مناطق کم‌برخوردار در استان و بخصوص خانواده‌های حاشیه شهر مشهد چه سهمی در دریافت این ماسک‌ها داشتند؟!

۶) آیا بیش از هزار نیروی جوان و داوطلب هلال احمر در استان که نوروز امسال تعطیلات نداشتند و در مبادی ورودی و خروجی شهرها در خط مقدم مبارزه با کرونا مستقر بودند و بیش از یک میلیون غربالگری و تب‌سنجی کردند و نیز اصحاب رسانه و حتی گروههای جهادی خودجوش و ولایی و نیروهای انتظامی و نظامی درگیر در این ایام هم از این ۳ میلیون ماسک سهمی داشتند؟ درحالیکه متاسفانه این روزها اخباری مبنی بر کرونا گرفتن تعدادی از این عزیزان و افراد که در خط مقدم مدیریت بیماری و در زمره مدافعان سلامت هستند منتشر می‌شود.

پاسخ به این پرسش‌ها و مواردی از این دست که از جمله مطالبه‌های عمومی محسوب می‌شود راهگشا و نویدبخش ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا در آینده‌ای نزدیک می باشد.

 مارال بی همتا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار