مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر توسط اعضای امدادگران جمعیت هلال احمر استان غربالگری شدند.
کد خبر: ۸۳۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 07 April 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در پست های پایش و غربالگری توسط اعضای جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان غربالگری شدند.
سعید رهبر سوره  در خصوص آخرین اقدامات این جمعیت در مقابله و مدیریت ویروس کرونا در استان افزود: با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح ملی غربالگری، در استان یک میلیون و ۳۸۳ هزار و ۹۹۴ نفر توسط اعضای جوانان و امدادگران در ورودی‌های شهرستان‌ها مورد پایش سلامت قرار گرفتند.
وی بابیان اینکه همچنین از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ تا ۱۴ فروردین در استان ۵۸۳ هزار و ۴۰۸ خودرو مورد پایش تب سنجی قرار گرفتند گفت: عوامل انتظامی، امدادگران هلال احمر و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان در اجرای طرح اکیپ‌های بازرسی سلامت ایفای نقش خواهند کرد.
رهبر سوره افزود: جمعیت هلال احمر استان در ۵۴ نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان پست‌های غربالگری دایر کرده است که به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای کنترل و مبارزه با کرونا بودند که در این پست‌ها ۶۳۷ پرسنل و اعضای جوانان مشارکت داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار