ولیزاده سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : میزان مصرف آب مشترکین خوی در نوروز ۹۹ ۳۲ در صد افزایش یافته است .
کد خبر: ۸۳۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 08 April 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از افزایش مصرف آب در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: میزان مصرف آب در شهرستان خوی در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بخاطر ویروس کرونا ودر خانه ماندن مردم بیش از ۱۹۰ هزار متر مکعب افزایش داشته است.
سلطانعلی ولیزاده با اشاره به اینکه مصرف آب در شهر خوی ۳۲ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است خاطرنشان کرد: میزان مصرف آب در دو هفته اول فروردین سال ۹۸ ، ۵۸۵ هزار و ۸۴۲ مترمکعب بود و در مدت مشابه امسال به ۷۷۶ هزار و ۴۹۰ متر مکعب افزایش پیدا کرده است .

وی با تأکید براینکه مشکلی در تأمین آب وجود ندارد، گفت: در حال حاضر مشکلی در تأمین و تولید آب وجود ندارد اما با توجه به مصارف بالای موجود ، لازم است مردم در کنار رعایت نکات بهداشتی به مدیریت مصرف آب نیز توجه داشته باشند .

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوی ضمن آروزی سلامتی برای مردم و کادر درمانی کشور افزود : پرسنل این شرکت در جبهه‌ای دیگر پشت سر پزشکان و پرستاران به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی میباشند.و در این مدت که نیاز مبرم به آب وجود دارد حتی در ایام اوج مصرف آبرسانی پایدار ، بدون وقفه و مشکل انجام وظیفه می نمایند .
وی در خاتمه از شهروندان محترم درخواست کرد، ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشت فردی تا حد امکان از مصارف غیرضروری پرهیز نمایند و شرکت آب و فاضلاب را در این زمینه یاری نمایند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار