مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: فاز اول پست ۴۰۰ کیلوولت شهید هاشمی اهواز تکمیل شد و در سال ۹۸، هزار و ۵۷۴ مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت اضافه شده است.
کد خبر: ۸۳۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 09 April 2020

محمود دشت بزرگ اظهار کرد: فاز اول پست ۴۰۰ کیلوولت شهید هاشمی ۳۱۵ مگاولت آمپر ظرفیت داشته است و باعث افزایش پایداری در پست‌های فوق توزیع ناحیه اهواز می‌شود.

وی ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه را ۳۰۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با تکمیل فاز اول این پست شبکه انتقال توسعه پیدا کرده است و باعث افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش محدودیت و احتمال خاموشی‌ها در ناحیه اهواز می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان «توسعه پست‌های ۴۰۰ کیلوولت در خوزستان» را یکی از اهداف این شرکت برشمرد و گفت: فاز دوم این پست نیز در آینده تکمیل خواهد شد تا وارد مدار شود و علاوه بر افزایش پایداری شبکه برق، قابلیت مانور و تبادل انرژی در شبکه نیز افزایش پیدا کند.

دشت بزرگ تأکید کرد: در سال ۹۸ علاوه بر بهینه‌سازی و نگهداری شبکه در بخش توسعه ۱۴.۴ مگاوار بانک خازنی و هزار ۵۷۴ مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

وی پایان گفت: در همین بازه زمانی ۱۵۹ کیلومتر مدار خط و ۱۳۴ کیلومتر هادی پرظرفیت نیز به شبکه برق این شرکت افزوده شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار