برخی اعتقاد دارند منظور از این سوال فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیاست. چراکه نایب قهرمانی‌های پرسپولیس، ذوب آهن و سپاهان به بعد از سال 2002 و فرمت جدید لیگ قهرمانان مربوط می شود و دو قهرمانی استقلال به قبل از این تاریخ.
کد خبر: ۸۳۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸ 10 April 2020

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه چالش‌های خودش این بار سوالی در خصوص حضور تیم‌های ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا از کاربران خودش پرسیده.
به گزارش فرتاک ورزشی،

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این روزها چالش های زیادی برای هواداران فوتبال درست کرده. بعد گذاشتن نظرسنجی های مختلف حالا این روزها سایت AFC سوالاتی جالب برای تست اطلاعات عمومی کاربران خودش روی سایت قرار داده و یکی از این سوالات جنجال زیادی بین طرفداران استقلال و پرسپولیس درست کرده. یکی از این سوالات درباره این است که "کدام تیم ایرانی تا به حال حضور در فینال آسیا را تجربه نکرده؟" جواب این سوال هم از بین استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن، استقلال است و همین موضوع حواشی زیادی به وجود آورده. مخصوصا امروز که سالروز کسب اولین قهرمانی از دو قهرمانی استقلال در آسیاست. البته که برخی اعتقاد دارند منظور از این سوال فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیاست. چراکه نایب قهرمانی‌های پرسپولیس، ذوب آهن و سپاهان به بعد از سال 2002 و فرمت جدید لیگ قهرمانان مربوط می شود و دو قهرمانی استقلال به قبل از این تاریخ.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار