محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در هفته آینده پدیده قابل توجهی به استثنای افزایش دمای هوا پیش بینی نمی‌شود.
کد خبر: ۸۳۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 15 April 2020

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی، هوای استان طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری و گاهی اوقات همراه با افزایش ابر خواهد بود. همچنین طی این مدت به تدریج شاهد افزایش دما و گرم‌تر شدن آن در نقاط مختلف استان هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در روز‌های جمعه و شنبه موج ضعیفی از جو منطقه عبور می‌کند افزود: کاهش نسبی دمای روزانه و افزایش پوشش ابر در پاره‌ای از نقاط به ویژه در نواحی شرقی و شمالی استان ممکن است رگبار‌های موقتی از باران را به همراه داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از روز یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده شرایط پایداری در سطح استان حاکم شده و طی این مدت به استثنای افزایش تدریجی دما و گرم‌تر شدن هوا پدیده قابل توجه دیگری برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود.

خسروی در پایان با اشاره به وضعیت دمای هوا در ٢۴ ساعت گذشته ابراز داشت: دمای هوای کرمانشاه بین حداقل سه و حداکثر ١٩ درجه سانتی گراد در نوسان بوده که در این بازه زمانی سومار با بیشینه دمای ٢٨ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بخش کوزران با کمینه دمای یک درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان ثبت شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار