29 فروردین،
فردا ۲۹ بهمن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بر خلاف سالهای قبل، رژه یگانهای ارتش با هدف رعایت فاصله گذاری اجتماعی بصورت رژه خدمت و در داخل پادگانها برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ 16 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در جمع خبرنگاران رسانه گروهی با اعلام این خبر گفت: این مراسم بصورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور، فرمانده کل  ارتش  و فرماندهان نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی و هم چنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه  و هم چنین استاندار آذربایجان غربی در میدان صبحگاهی قرارگاه شمال غرب در ارومیه برگزار می شود.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو افزود: در این مراسم  یگانهای جنگ نوین و بهداشت و درمان، یگانهای  رفع آلودگی از سطح شهرها، یگانهای ایجاد ایستگاههای کنترل و پایش مبتلایان، یگانهای کنترل تردد در ورودی استانها، یگان های تولید اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده و یگانهای توزیع اقلام غذایی، ضروری و بهداشتی به خانواده های آسیب پذیر به عنوان شش  عملکرد مهم  قرارگاه شمال غرب در مقابله با ویروس کرونا رژه خدمت خواهند رفت.

 

وی هم چنین با بیان اینکه رزمایش مبارزه بیولوژیک با بیماری کرونا تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد خاطرنشن کرد: ارتش در شمالغرب کشور تا کنون سه برابر توان یگانهای جنگ نوین و بهداشت و درمان خود را برای مبارزه با کرونا اختصاص داده است.

فرمانده قرارگاه شمال غرب نیروی زمینی  ارتش از راه اندازی استراحت گاه و نقاهتگاه  بیماران کرونا در ۱۱ شهرستان منطقه شمال غرب کشور با ۱۰۵۰ تخت بیمارستانی هم خبر داد و تصریح کرد : تاکنون ۷۵ بیمار کرونای در بیمارستان امام علی تبریز به عنوان بیمارستان مرجع شمال غرب بستری و بدون فوتی همه آنها پس از بهبودی کامل ترخیص شدند.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو افزود: تا کنون در ایستگاههای پایش ارتش در شمالغرب کشور ۲۷۰ هزار نفر از هموطنان در زمینه بیماری کرونا پایش شده اند که از این تعداد ۱۷۰ نفر برای ادامه درمان به بیمارستانها معرفی شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار