در سال ۹۸ رقم خورد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان جزئیات عملیات امدادی جمعیت هلال احمر استان در سال ۹۸ را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۳۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ 16 April 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمد هاشمی با اشاره به اینکه سه هزار و ۸۳۴ ماموریت امداد و نجات در سال ۹۸ انجام شده است ، اظهار داشت : این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳/۲۶ صدم درصد افزایش داشته است .

وی با بیان اینکه در سال گذشته به 18 هزار و 400 نفر از افرادی که از حوادث مختلف آسیب دیده بودند ، امدادرسانی شد ، افزود : در این سال حوادث ترافیکی با یک هزار و 486 مورد همچنان در صدر حوادث رخداده در استان قرار داشته و پس از آن اهم حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان اصفهان 943 حادثه شهری ،866 مورد خدمات حضوری و 247 حادثه صنعتی و کارگاهی ، 97 حادثه کوهستان ، 68 حادثه برف و کولاک ، 61 حادثه سیل و آبگرفتگی و 31 حادثه ساحلی و دریایی بوده که توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است .

محمد هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نجات بیش از سه هزار و 344 هزار نفر مصدوم و افراد حادثه دیده ناشی از حوادث در این مدت ، تصریح کرد: بیش از سه هزار و 570 هزار نفر از آسیب دیدگان به صورت اضطراری اسکان داده شده و دو هزار و 721 مصدوم نیز پس از انجام اقدامات اولیه و سرپایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد : در سال 98 ، 8 درصد از کل ماموریت های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در استان اصفهان انجام شده است که پس از استان مازندران با 7 هزار و 21 مورد در رتبه دوم قرار دارد .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه در طول این مدت 223 مورد عملیات رها سازی توسط تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، گفت : سیزده هزار و 287 نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب چهار هزار و 520 تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات های یادشده مشارکت و همکاری داشته اند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار