درجلسه شورای آموزش و پرورش استان؛
استاندار آذربایجان غربی :ضروری است وزارت آموزش و پرورش مشکلات موجود در استفاده دانش آموزان ازنرم افزار شاد را رفع کند.
کد خبر: ۸۴۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ 26 April 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی جلسه به ضرورت تداوم آموزش در بین دانش آموزان استان تأکید کرد .

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با اشاره به نحوه آموزش در فضای مجازی گفت : مدیران و معلمان باید نسبت به رعایت  موازین شرعی و اخلاقی در آموزش های مجازی خود حساسیت بیشتری داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب آموزش و پروش برای تحصیل دانش آموزان در این ایام گفت: در شرایط کنونی گسترش بیماری کرونا نباید به ادامه تحصیل دانش آموزان لطمه وارد کند.

آقای شهریاری با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی تمامی مراکز آموزشی به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری، گفت: متاسفانه تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس موجب وارد شدن برخی مشکلات در فرایند آموزش در بین دانش آموزان شده است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب وزارت آموزش و پرورش برای جلوگیری اخلال در فرایند آموزش در بین دانش آموزان، گفت: آموزش و پرورش با طراحی نرم افزار شاد تلاش دارد تا در شرایط فعلی و بصورت مجازی فرایند آموزش را در بین دانش موزان ادامه دهد.

آقای شهریاری ادامه داد: متاسفانه بر اساس گزارش های دریافتی برخی از دانش آموزان در استفاده از این اپلیکیشن دچار مشکل شده اند که ضروری است وزارت آموزش و پرورش مشکلات موجود در استفاده دانش آموزان از این نرم افزار را رفع کند.
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در برخی از مناطق استان به دلیل مشکلات اینترنت و نبود سخت افزارهای لازم دانش آموزان امکان استفاده از این نرم افزار آموزشی را ندارد افزود: آموزش و پرورش استان با استفاده از سایر ابزارهای آموزشی روند ادامه تحصیل دانش آموزان در این مناطق را فراهم نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار