امام جمعه و استاندار آذربایجان غربی طی پیامی روز معلم را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۴۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ 01 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی بمناسبت فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت روز معلم پیام مشترکی صادر کردند.

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»
نامگذاری سالروز شهادت متفکر و اندیشمند بزرگ " استاد شهید مرتضی مطهری(ره)" به نام روز معلم، فرصت ارزشمندی است تا ضمن تبیین منزلت و جایگاه رفیع علم و دانش، تلاش معلمان فرهیخته، دلسوز و متعهد کشور نیز ارج نهاده شود.

به طور قطع و یقین مجاهدت شما معلمان عزیز در سنگر تعلیم و تربیت موجب مصون سازی و پرورش باورهای اصیل دینی و ملی در میان دانش آموزان و آحاد جامعه خواهد بود که لازم است ضمن قدردانی از زحمات یکایک شما بزرگواران بار دیگر با همت و تعهدی همگانی از آزمون کرونا نیز بسلامتی عبور کرده و مصمم تر از همیشه در مسیر تعالی و پیشرفت کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای جای استان سرافراز آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض نموده و با قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده شما بزرگواران، برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی و بهره مندی از عنایات ویژه باری تعالی را در ماه مبارک رمضان مسألت می نماییم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار