مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از کاهش کاهش شاخص بورس در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 16 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: شاخص کل بورس استان طی هفته گذشته در مقایسه با هفته پیش از آن با ۳۹ هزار و ۷۳۹ واحد افزایش به یک میلیون و ۱۷ هزار و ۶۶۲ واحد رسید.

جوادی با بیان اینکه طی هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش ۱۵۰ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز در پایان هفته گذشته به ۱۰ هزار و ۲۸۶ واحد رسید.

او اضافه کرد: این درحالی است که شاخص کل بورس استان در هفته پیش از آن ۹۹ هزار و ۸۲۲ واحد افزایش و شاخص فرابورس نیز افزایش ۸۶۳ واحدی را تجربه کرده بود.

او با بیان اینکه هفته گذشته بیش از ۲۰۷ میلیون و ۲۲۶ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در آذربایجان‌غربی معامله شد، بیان کرد: ارزش معامله‌های بورسی طی هفته گذشته در استان بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بود.

جوادی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از ۳۳۱ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۸ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از سهم ۵۴ درصدی خرید در هفته گذشته خبر داد و بیان کرد: طی این مدت شرکت پالایش نفت اصفهان با ۱۱ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار