در ارومیه؛
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: به طور متوسط روزانه 15 سازمان، ارگان و اداره به صورت مداوم با استفاده از بیش از 26 هزار لیتر محلول و ماده موثره آب ژاول ضدعفونی شده است.
کد خبر: ۸۵۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ 19 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ علی شایگان با اشاره به  به اهم اقدامات و فعالیت سازمان در روزهای کرونایی اظهار کرد: در روزهایی که همه با ویروس کرونا درگیر هستیم، برای ضدعفونی و سمپاشی محوطه و ساختمان اداری سازمان‌ها، مراکز و ادارات پرتردد عمومی سطح شهر40 دستگاه انواع سمپاش‌های پشتی جهت سمپاشی تجهیز شده است.

وی افزود: در این ایام تمامی تجهیزات و نیمکت‌های بوستان‌ها شامل مجموعه بازی کودکان، وسایل ورزشی و سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود.

شایگان افزود: به طور متوسط روزانه 15 سازمان، ارگان، اداره  به صورت مداوم با استفاده از بیش از 26 هزار لیتر محلول و ماده موثره آب ژاول ضدعفونی شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: خودروی مه پاش سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با نظارت کارشناسان بهداشت محیط استان به صورت 24 ساعته خیابان‌های اصلی و فرعی در سطح شهر را با استفاده از بیش از 176 هزار لیتر محلول ضدعفونی کرده است.

رییس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: نصب متعدد بنرهای آموزشی و هشدار دهنده در سازه‌های تبلیغاتی و پخش تیزر با همین مضامین از تلویزیون‌های شهری، محدود نمودن دسترسی به پارک‌ها با مسدود کردن پارکینگ و کشیدن نوار خطر پیرامون پارک‌ها و نصب ماسک بر روی المان‌ها و کشیدن نقاشی‌های دیواری با همین مضمون از دیگر اقدات سازمان است.

وی افزود: در راستای اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم در دیوارهای سطح شهر ارومیه نقاشی با موضوع مبارزه با کرونا و قدردانی از تلاش گران عرصه سلامت توسط سازمان صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار