در آذربایجان غربی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مستند سازی دستاوردهای مقابله با کرونا برای آگاهی نسل آینده از خدمات و تلاش های حاکمیتی به مردم انجام می شود .
کد خبر: ۸۵۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 20 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مصطفوی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت: با تبدیل شدن روستای بکتاش میاندوآب به بخش تعداد بخش های میاندوآب به ۴ و تعداد بخش های استان به ۴۲ بخش رسید و این روستا از امروز در طرح تقسیمی به یکی از بخش های استان تبدیل و صاحب بخشداری شد.

وی با اشاره به فرارسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس، گفت: روز قدس از یادگارهای امام راحل و در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین برگزار می شود ولی امسال به خاطر شرایط خاص و حفظ سلامت مردم در مقابل کرونا با تدابیر مسئولین نظام راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود و فرمایشات گوهربار رهبر معظم انقلاب مصداق بارز اعلام انزجار مسلمانان از رژیم اشغالگر و حمایت از مردم فلسطین خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در ادامه به اقامه نماز عید فطر و تصمیمات اتخاذ شده در این خصوص اشاره نمود و گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا، همانند کل کشور نماز عید فطر در مساجد محلات استان نیز برگزار می‌شود تا از ازدحام مردم در مصلی‌ها جلوگیری شود همچنین تاکید شده است نماز عید در محیط باز و غیر مسقف اقامه شود.

وی به لزوم تشکیل شورای فطریه در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی به عید فطر، برای داشتن مدیریت و وحدت رویه در دریافت زکات مردمی نیازمند تشکیل شورای فطریه در استان هستیم.

مصطفوی همچنین در این جلسه به برخی مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و بازگشایی و انجام فعالیت دانشگاهها از هفدهم خرداد ماه و انجام فعالیت های ورزشی انفرادی از اول خرداد با رعایت پروتکل های ورزشی خبر داد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان در ادامه به یکی از مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای مستند سازی فعالیت ها و اقدامات دولت و مردم در بخشهای مختلف در زمان کرونا اشاره کرد و گفت: در استان هم مقرر شد این مستند سازی برای آگاهی نسل آینده از خدمات دولت و مردم در خصوص مجموعه تلاش های حاکمیتی مردم انجام و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان پیگیر آن باشد.

مصطفوی افزود: نظام سلامت علی رغم محدودیت‌ها و تحریم‌ها پیشرفت‌های زیادی داشته و ما امروز به کادر درمانی و پزشکی خود افتخار میکنیم چرا که در راستای تلاش دولت تدبیر و امید در سال‌های گذشته برای مدیریت بحران فعلی بیماری کرونا موثر واقع شده است.

معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه افزایش قیمت مردم را زجر می دهد، اظهار داشت: این مسئله باید در ستاد تنظیم بازار مورد توجه قرار بگیرد چرا که با وجود اینکه دولت برای تامین کالاهای اساسی نیز تمامی تلاش خود را بکار بسته است اما یکسری افراد به دنبال سوءاستفاده اقتصادی هستند و این امر نیاز به توجه ویژه و نظارت بیشتری در این زمینه است.

وی در ادامه با تبریک روز ارتباطات و هفته روابط عمومی، روابط عمومی ها را پل ارتباطی بین مردم و دولت عنوان نمود که فرامین ، خدمات و اقدامات دولت را به مردم اطلاع رسانی و مشکلات و مطالبات مردم را نیز به دستگاههای اداری منعکس می کنند .

در پایان جلسه از مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار