مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از اجرای طرح تامین سبد غذایی ۱۲۵ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خبرداد.
کد خبر: ۸۵۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 20 May 2020

احمد مجرد مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی گفت: طرح پویش همدلی رمضان در راستای اجرای فرامین و سخنان گهربار مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سالجاری و با مشارکت اکثریت کارکنان نیکوکار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه و برخی از ذینفعان و شرکتهای حمل فرآورده های نفتی اجرا شد.

مجرد افزود: در این طرح بالغ بر ۱۲۵ بسته غذایی جمعا به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) و با حضور نمایندگان این شرکت در بین خانوار‌های تحت پوشش مبتلا به کرونا ویروس توزیع شد.

مجرد ضمن اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که میفرمایند: هیچ مرد و زن مؤمنى نیست که دست محبت بر سر یتیمى بگذارد، مگر این که خداوند به اندازه هر تار مویى که بر آن دست کشیده است ثوابى برایش بنویسد گفت: از اهداف مهم این طرح، ترویج سنت حسنه انفاق و اکرام در ماه مبارک رمضان در شرایط سخت اقتصادی جامعه کنونی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ضمن قدردانی از همه مشارکت کنندگان این طرح، از سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و سرهنگ کاظمی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ۲ شهیدباباساعی ادارات کل استان و هیات همراه که از محل توزیع و بسته بندی بازدید داشتند به جهت همکاری مطلوب در اجرای طرح تامین بسته غذایی ایتام قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار