نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:حمایت و نصرت الهی در عملیات آزادسازی خرمشهر کاملاً مشهود بود.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ 23 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و تجلیل از خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس در مجموعه قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن آرزوی محشور شدن ارواح شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر با شهدای کربلا، پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفت.

او در ادامه ضمن اشاره به دعایی از صحیفه سجادیه در مورد اتمام ماه مبارک رمضان گفت: حضرت امام سجاد علیه‌السلام در این دعا از خداوند می‌خواهند که با محو شدن هلال ماه رمضان گناهان و اثرات آن‌ها از ما محو شود، لذا امیدواریم در پایان ماه رمضان در صف آمرزیده‌شدگان این ماه قرار بگیریم.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در ادامه ضمن اشاره به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ۶۱ گفت: حمایت و عنایت الهی در هشت سال دفاع مقدس کاملاً مشهود بود و در آزادسازی خرمشهر مردم کاملاً عنایات الهی به کشور عزیزمان را مشاهده کردند چرا که با روند عادی و بدون نصرت الهی آزادسازی خرمشهر غیرممکن بود.

او در ادامه ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: یقیناً اگر دستورات این آیات که شامل صبر و استقامت در مقابل دشمن، وحدت در بین رزمندگان و نیت خالص الهی است مورد توجه و عمل قرار بگیرد نصرت الهی شامل حال انسان شده و انسان در مقابل دشمن پیروز خواهد شد.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: در مسئله آزادسازی خرمشهر نیز همه رزمندگان با عمل به دستورات امام خمینی (ره) برای استقرار کلمه الله با دشمن جنگیدند و باعث آزادی خرمشهر و کسب افتخار بزرگی برای کشور شدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه ضمن اشاره به بخشی از خطبه ۶۶ نهج‌البلاغه گفت: حضرت قاعده کلی مقاومت را در این خطبه در مواجهه با نیرو‌های دشمن در جنگ صفین بیان کرده و نتیجه مقاومت را نصرت الهی بیان نموده‌اند، لذا اگر مقاومت باشد یقیناً پیروزی را به ارمغان می‌آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار