کد خبر: ۸۵۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 27 May 2020

پیشرفت ۹۰ درصدی مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی آستانه‌اشرفیه

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه از پیشرفت ۹۰ درصدی مخزن ۱۰ هزار متری مکعبی این شهرستان خبر و به رفع مشکل آب در برخی نقاط این شهرستان تأکید کرد.

تابناک/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آستانه‌اشرفیه در سالن همایش‌های اداره ارشاد اسلامی با بیان اینکه انسان در دو مرحله دچار لغزش می‌شود، اظهار کرد: انسان براثر نعمت زیاد یا بلایای طبیعی دچار لغزش در ایمان می‌شود که باید با توکل از این بحران‌ها عبور کرده و در امتحان الهی موفق شوند.

وی بابیان اینکه مسؤولان باید از فرصت خدمت به مردم به‌درستی استفاده کنند، گفت: خدمت به مردم بزرگ‌ترین نعمتی است که پروردگار در اختیار افراد قرار داده و باید مسؤولان از این فرصت برای نهایت بهره‌مندی را برده و برای کسب رضای پروردگار تلاش کنند.

تکمیل پل کابلی منجر به پیشرفت شهرستان آستانه می‌شود

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه نیز در این جلسه بابیان اینکه مردم آستانه‌اشرفیه، در انتخابات مجلس حماسه‌ای باشکوه ایجاد کردند، اظهار کرد: در انتخابات مجلس یازدهم، مردم دیار سلطان با حضور بسیار قدرتمند خود حماسه‌ای باشکوه خلق کردند و هیئت نظارت و اجرایی انتخابات هم در صیانت از آرای مردم نهایت دقت را داشته و از تمام امکانات خود استفاده کردند.

یونس محمودی یکی از مهم‌ترین دلایل برگزاری شورای اداری را هماهنگی نهادهای مختلف دانست و گفت: مردم در همه عرصه‌ها حضوری فعال داشته و پای نظام ماندند و بر مسؤولان شهرستانی واجب است از همه ظرفیت‌های خود برای پیشبرد اهداف عمرانی در آستانه‌اشرفیه استفاده کنند و لازمه انجام این کار تعامل ادارات با یکدیگر است.

وی با تأکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های عمرانی در شهرستان آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: در طول این‌یک سال که آستانه از حضور نماینده در مجلس محروم است روسای ادارات و مسؤولان شهرستانی باید این کمبود را جبران کرده و از همه ظرفیت و امکانات خود برای تکمیل پروژه‌های مهم عمرانی بهره‌مند شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه تکمیل پل کابلی آستانه باعث پیشرفت اقتصادی در این شهرستان می‌شود، بیان کرد: تکمیل این پل به آرزوی دیرین مردم این شهرستان تبدیل‌شده و تاکنون اقدامات بسیار مؤثری در این خصوص اندیشیده شده و وزیر راه و شهرسازی نیز در سفر خود به آستانه‌اشرفیه قول مساعد بر تکمیل سریع این پل را دادند.

محمودی با اشاره به باز شدن بعضی از مشاغل پرخطر در آستانه‌اشرفیه افزود: با دستور ستاد مبارزه با کرونا در کشور رستوران‌ها و مکان‌های گردشگری و مذهبی بازگشایی‌شده و باید پروتکل‌های بهداشتی به‌درستی در کشور و شهرستان آستانه‌اشرفیه اجرایی شود.

وی با گله‌مندی از کمبود آب شرب در بعضی از بخش‌های شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: با آغاز فصل گرما بعضی از نقاط و بخش‌های شهرستان آستانه‌اشرفیه با مشکل آب بهداشتی و شرب مواجه است لذا از مدیرکل آب و فاضلاب درخواست دارم نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه از پیشرفت ۹۰ درصدی مجتمع مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی خبر داد و افزود: افتتاح این پروژه بسیار برای مردم حائز اهمیت است زیرا با تکمیل این مجتمع مشکل آب شرب بسیاری از مناطق گیلان و آستانه‌اشرفیه حل می‌شود.

محمودی لازمه تکمیل پروژه‌های عمرانی در آستانه‌اشرفیه را پیگیری‌های مستمر برشمرد و بیان کرد: روسای ادارات باید برای تکمیل پروژه‌های عمرانی هفته دولت نهایت تلاش خود را انجام دهند و لازمه انجام این کار پیگیری‌های مستمر از ادارات کل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار