معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: اهتمام ویژه برای رفع موانع تولید، حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 28 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات به بنگاه های آسیب دیده از کرونا به زودی آغاز می شود گفت: ۱۴رسته شغلی آسیب دیده از کرونا که فعال بوده و شاغلان آنها از بیمه بیکاری بهره مند نشده اند پس از تشکیل پرونده می توانند از تسهیلات درنظر گرفته شده بهره مند شوند.

شهدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه ضوابط تسهیلات آسیب دیدگان از کرونا ابلاغ شده است افزود: اشخاص حقیقی و حقوقی فعال دارای مجوز کسب و کار یا تولید که در رسته های چهارده‌گانه مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا در قالب کارفرمایی و یا خویش فرمایی دارای لیست بیمه می توانند بر اساس ضوابط ابلاغی صرفا برای یکبار از تسهیلات استفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه کرونا شرایط سخت اقتصادی را درپی داشته است افزود:برای کاسن از حجم خسارتها و کمک به واحدهای آسیب دیده و نیز حفظ اشتغال موجود علاوه بر برگزاری جلسات ویژه تسهیل و رفع موانع تولید، جلسات تخصصی با بانکهای عامل نیز در طول هفته بصورت مستمر برگزار می شود.

شهدی تصریح کرد: امروز رفع موانع تولید به کار و تلاش شبانه روزی و پرهیز جدی از بروکراسی های اداری نیاز دارد.

در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات چند واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای تسهیل در روند تولید ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار