عادل نجف زاده نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت : پیگیری مطالبات مردمی و حل مشکلات اقتصادی مردم اولویت کاری مجلس یازدهم می باشد .
کد خبر: ۸۵۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 29 May 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
عادل نجف زاده نماینده مردم شهرستان خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت : اولویت اصلی کار مجلس یازدم پیگیری مطالبات مردمی و حل مشکلات اقتصادی مردم است .
وی در این زمینه افزود : با تغییر سیاست های اقتصادی و جوان سازی مدیریت اداری گام های بلندی در حل مشکلات اقتصادی بر خواهیم داشت .
نجف زاده در قسمتی از سخنان خود گفت : تازمانی که سیستم مدیریتی شهرستانها نسبت به استعدادها و ظرفیت های موجود ارتقاع پیدا نکندومدیریت هایی که درخدمت کاری ضعیف عمل نمایندواز ظرفیت های خود دفاع نکنند ،نمی توانیم برای پیشرفت مطلوبی به نتیجه برسیم.
وی افزود : در انتخاب مسئولین ادارات ملاک ما شایسته سالاری خواهد بود و مدیرانی که مانع ازسرمایه گذاری و مانع از تولیددر شهرستان خوی وچایپاره شوند هیچ جایی در حوزه انتخابی اینجانب ندارندودرمقابل آنها خواهم ایستاد.
نماینده خوی و چایپاره در باره تکمیل جاده مواصلاتی خوی - قطور - رازی و پایانه مرز رازی گفت : تکمیل جاده خوی ، قطور و پایانه مرز رازی که با سرعت کم در حال اجرا می باشند با تعویض پیمانکاران با سرعت بیشتر اجرایی کرده و به پایان می رسانیم که این پروژه ملی یکی از مهمترین الویت های کاری بنده در حوزه انتخابی خود می باشد
وی همچنین گفت : تعریض و ۴ باند کردن جاده ایواوغلی - ماکو نیز از طرح های بسیار مهم ما می باشد .

وی در باره افزایش خدمات دهی فرودگاه خوی گفت : فعالیتهای فرودگاه خوی برای پرواز های خارجی در دست مطالعه است که در آینده به نتایج خوب و پرثمر خواهیم رسید .
نجف زاده گفت : احیای بودجه سد غازان، احیای آبهای زیرزمینی و مطالعات آب شرب از طرف سد آغ چای به طرف خوی،ایجاد منطقه آزادتجاری مستقل در خوی ، الحاق چایپاره به منطقه آزاد ماکو از اولویت های کاری می باشد .
نجف زاده بتاکید کرد یکی از مشکلات اساسی امروز ما ، در کشور تورم قانون در کشور است که باید مهار و اصلاح شود .

وی اضافه نمود : دست آورد هایی که نظام جمهوری اسلامی تا به امروز به دست آورده است آنگونه در سایه سار قانون به نحو مطلوب حفظ نشده است و قانون گذاری یکی از محورهای اصلی توسعه برا ی کشور می باشد.
نجف زاده تصریح کرد: از زمان مشروطه به بعد نزدیک به ۱۱هزار ۶۰۰ ماده قانون نوشته شده است و این مقدار قانون در هیچ کشور توسعه یافته وجود ندارد.

عادل نجف زاده در قسمت دیگری از سخنان خود به موضوع صنعت توریسم اشاره کرد و گفت : از ظرفیت های گردشگری مقبره شمس تبریزی ، پوریای ولی ، و چندین روستای گردشگری خوی چایپاره از جمله بخش چورس جهت افزایش گردشگری و درآمدزایی استفاده خواهیم کرد .

نجف زاده همچنین به مساله بیمارستانهای خوی و چایپاره اشاره کردو گفت : بیمارستان آیت الله خویی شاخصه ها و زیر ساختهای لازم برای بیمارستان معین را دارا نمی باشدو وضعیت درمان این شهرستان قابل قبول نیست و با بهبود مدیریت بهداشت و درمان شهرستان گام های بهتری جهت بین المللی شدن بیمارستان آیت الله خویی بر می داریم .

وی افزود :در سفر سال گذشته ریاست محترم جمهوری به خوی بودجه ۱۰میلیارد تومانی برای احداث بیمارستان چایپاره تخصیص یافت و به محض انتخاب جای مناسب ، در سفر آینده وزیر بهداشت به خوی کلنگ زنی خواهد شد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در جواب سوال یکی از خبرنگاران در باره ایجاد استان آذربایجان مرزی به مرکزیت خوی گفت : اولویت کاری من در مجلس حل مشکلات معیشتی و رفاه اقتصادی مردم و اشتغال جوانان خواهد بود .
نجف زاده در آخر در جواب سوال نماینده بازنشستگان خوی گفت : در مجلس طرح های خوبی جهت افزایش قدرت معیشتی بازنشستگان ارائه خواهیم داد تا مشکل بازنشستگان محترم حل شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار