مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی:
مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت : ساماندهی تشکل ها و موسسات مردم نهاد و فعالیتهای تخصصی آنها از برنامه های اصلی این اداره کل در سال جاری است.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 02 June 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سیدهادی طباطبایی در اولین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد استان که امروز در استانداری برگزار شد، گفت: برای ایجاد وحدت رویه، پرهیز از موازی کاری، جلب اعتماد عمومی و همچنین نتیجه گیری مطلوب و بهتر در صدد ساماندهی تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد و موسسات مردمی استان از جمله موسسات اجتماعی و خیریه هستیم.

وی به دغدغه های اجتماعی سازمانهای مردم اشاره کرد و گفت: سازمانهای مردم نهاد به خاطر داشتن همین دغدغه های اجتماعی و وجود پتانسیل خوب می توانند همواره به عنوان حلقه واصل دولت و مردم باشند.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با قدردانی از مشارکت مردم و سازمانهای مردم نهاد در برنامه های مختلف از جمله مقابله با کرونا اظهار داشت: برای مقابله با کرونا کارهای اجتماعی زیاده انجام گرفت که بخش عمده ای از آن توسط سازمانهای مردم نهاد به صورت مردمی بود.

در ادامه با حضور اعضای حاضر در جلسه در خصوص تاسیس یا تمدید فعالیت 16 تشکل و سازمان مردم نهاد بحث، تبادل نظر و تصمیم گیری شد که در نهایت با تاسیس سه سازمان مردم نهاد استانی، تمدید فعالیت ۵ سازمان مردم نهاد استانی، ایجاد دفتر نمایندگی ۴ سازمان مردم نهاد ملی در استان و ثبت حقوقی و دریافت شناسه ملی ۴ سازمان مردم نهاد جوانان موافقت به عمل آمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار