رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:
تجلیل از مقام شامخ شهدا نخستین برنامه ستاد گرامیداشت هفته قوه قضائیه دادگستری آذربایجان غربی بود.
کد خبر: ۸۶۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 21 June 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با بیان این که یاد و خاطره شهدا در جامعه امید آفرین است گفت: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بانثار خون خود این نظام الهی را بیمه کردند و خون پاک  آنها استقلال و عزت را برای کشور به ارمغان داشت.

 آقای گروسی مبارزه با فساد ، جهش تولید و تکریم ارباب رچوع را سه محور مهم فعالیت های قوه قضائیه دانست و افزود: برای پیشبرد برنامه ها باید با یک روحیه جهادی و شهادت گونه حرکت کرد که این مهم رضایت مندی مزدم از این قوه را تضمین می کند.

همچنین در این دیدار از تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

افتتاح و بهره برداری از آزمایشگاه سم شناسی و آسیب شناسی و سالن تشریح اداره کل پزشکی قانونی استان در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با اعتبار بیش از ۱۷ میلیارد تومان با دستور آیت ا... رئیسی رئیس قوه قضائیه به صورت ویدئو کنفرانس دیگر برنامه امروز هفته قوه قضائیه در استان بود.

آیت ا... رئیسی در این آیین بر تقویت اصل صلح و سازش در پرونده های مختلف قضایی تاکید کرد.

در این مراسم ۴۷ طرح عمرانی و قضایی با ۲۵۲ میلیارد تومان اعتبار در ۲۴ استان کشور افتتاح شد.

در ادامه برنامه های هفته قوه قضائیه در آذربایجان غربی شعبه شورای حل اختلاف مطبوعات رسانه و تبلیغات استان نیز افتتاح شد.

رئیس کل دادگستری استان در این آیین رسانه ها را در موضوع نظارت بر عملکرد دستگاههای مختلف یار و مددکار قوه قضائیه دانست و گفت: دادگستری استان پشتیبان رسانه های ارزشی و فعال استان در عرصه های مختلف است.

آقای گروسی اطلاع رسانی و آگاه سازی حقوقی را یکی از ضرورت های پرداخت های رسانه ای در استان عنوان و بر استفاده از ظرفیت رسانه های گروهی در جهت پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد.

آقای صمدی رئیس شوراهای حل اختلاف دادگستری آذربایجان غربی نیز در این آیین تقویت شوراهای حل اختلاف را یکی از برنامه های تحولی قوه قضائیه به جهت کاهش پرونده های ورودی به دادگاهها عنوان کرد.

حجت الاسلام خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این آیین گفت: وجود شورای حل اختلاف محملی برای استفاده از نظرات و ایده ها دیگران را ور حل اختلاف ها فراهم می کند.

همچنین در این مراسم احکام اعضای شورای حل اختلاف ویژه مطبوعات و رسانه استان نیز اهدا شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار