مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه: روزانه بالغ بر 150 خودروی حامل سوخت در مرز بازرگان با رعایت پروتکل های بهداشتی کنترل می شود.
کد خبر: ۸۶۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 27 June 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در بازدید گروه معین از مرز بازرگان گفت: کنترل فروش مرزی سوخت در بزرگترین مرز زمینی کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی همگام با فعالیت دوباره گمرک بازرگان در حال انجام است.

مدیر منطقه ارومیه گفت: توان عملیاتی کنترل و فروش مرزی در بازرگان بالغ بر 500 خودرو در روز می باشد و این شرکت در صورت نیاز گمرک بازرگان می تواند این ظرفیت را افزایش دهد.

رئیس گروه معین، همچنین از تشکیل و فعالیت های کمیته مقابله با بحران کرونا ویروس در نواحی ماکو و بازرگان ابراز خرسندی کرد و افزود: بازگشت به شرایط عادی کار و بازدیدهای عملیاتی و کنترلی می بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری هوشمند اجتماعی همراه باشد.

مجرد ضمن اشاره به کنترل های سیستمی و نرم افزاری در مرزهای سرو، رازی، پلدشت و بازرگان تصریح کرد: افزایش کنترل های الکترونیکی در پایش سوخت در مرزها و سیستمی شدن فرایند فروش سوخت مرزی، سلامت اداری را افزایش داده و از تخلفات احتمالی به میزان قابل توجهی می کاهد.

گروه معین اصلی منطقه متشکل از مدیر منطقه، رؤسا و کارشناسان واحدهای امور اداری و مالی، بازرسی، برنامه ریزی، مهندسی فرآورده ها، حراست، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه است که به صورت فصلی از تمامی نواحی ، انبارهای نفت و سوختگیری های هواپیمایی استان بازدید می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار