مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جوانان فریب چهره بزک‌کرده آمریکا را نخورند، آمریکا هر جا پا محکم بگیرد نابودی آن کشور را سرلوحه خود قرار می‌‌دهد.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 28 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،عباس سروری، با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از ششم تا 12 تیرماه، اظهار داشت: امروز به نام حقوق بشر آمریکایی، تحریم‌های ظالمانه، نسل‌کشی و استفاده از سلاح کشتار جمعی نامگذاری شده است.

وی در خصوص وقایع این هفته، ادامه داد: ترور مقام معظم رهبری در 6 تیر ماه 1360، بمب‌گذاری دفتر ریاست جمهوری در هفتم تیر ماه 1366، بمباران شیمیایی سردشت در هشتم تیرماه 1366 که نزدیک به 110ن نفر شهید و بیش از 5 هزار نفر زخمی شدند، به شهادت رساندن محمد کچویی رئیس زندان اوین در هشتم تیرماه 1360، به شهادت رساندن آیت‌الله صدوقی نماینده امام خمینی (ره) و امام جمعه یزد در 11 تیرماه 1361 توسط اعضای گروهک تروریستی منافقین، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس در 12 تیرماه 1367 که منجر به شهادت 290 نفر شد را از جمله وقایعی است که در ایام ششم الی دوازدهم تیرماه اتفاق افتاده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی استان در این هفته افشای جنایات آمریکا است.

وی با یادآوری جنایت‌های در استان، گفت: علاوه بر بمباران منطقه زردویی و حمله منافقین کوردل با هدایت مستقیم آمریکا در عملیات مرصاد، بیش از 41 نفر از شخصیت‌های بی‌گناه، بی‌دفاع و مظلوم استان کرمانشاه هم ترور شده‌ که این‌ها گوشه‌هایی از جنایات آمریکا است که در طول تاریخ انقلاب بر ما روا دیده است.

سروری خاطرنشان کرد: از جمله آخرین جنایت بسیار وحشیانه و بی‌رحمانه و به دور از هرگونه نگاه انسانی، شهادت حاج قاسم سلیمانی به فرمان رئیس جمهور آمریکا بوده، الان مردم آمریکا هم متوجه شده‌اند که جنایتکاران کاخ سفید تا چه اندازه بی‌رحم و با چهره بزک کرده به‌نام حقوق بشر در نقاط مختلف دنیا صف‌آرایی می کنند.

وی متذکر شد: هر جایی که بویی از جنایتکاری می‌آئید دست پلید آمریکا در آن است، مردم به خصوص جوانان هوشیار باشند و چهره بزک شده آمریکا را بشناسند تا ان‌شاءالله کاخ‌نشینان کاخ سیاه آمریکا با سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، روسیاه شوند.

سروری گفت: جوانان آگاه باشید فریب چهره بزک‌کرده آمریکا را در سانسور‌های رسانه‌‌ای نخورید، آمریکا هر جا پا محکم بگیرد نابودی آن کشور را سرلوحه خود قرار می‌‌دهد، آمریکا الان نسبت به مردم کشور خودش بی‌رحمانه‌ترین جنایت را مرتکب می‌شود دیگر رحمی به هیچ کشوری به خصوص ایران اسلامی نخواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار