سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : ۱۰۰ درصد مصارف آب شرب شهرستان در هر دو بخش شهری و روستایی از منابع آب زیرزمینی تامین می شود .
کد خبر: ۸۶۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱ 30 June 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی، یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : ۱۰۰ درصد مصارف آب شرب شهرستان در هر دو بخش شهری و روستایی از منابع آب زیرزمینی تامین می شود و ناپایداری این منابع از منظر کمیت و کیفیت، معضلات جدی را برای این منابع ارزشمند و حیاتی رقم خواهد زد. و اگر این میزان برداشت از منابع آبی تداوم داشته باشد در آینده تبعات اجتماعی و زیست محیطی قابل توجهی را شاهد خواهیم بود.

سلطانی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، به منظور ایجاد باور ملی و افزایش آگاهی در زمینه مصرف هوشمندانه آب و رعایت کامل اصل صرفه‌جویی در طول سال اقدام به اجرای برنامه متنوع آموزشی و فرهنگی در زمینه مدیریت مصرف آب میکند .

مدیرعامل شرکت با بیان اینکه نقش رسانه در این میان بیشتر از هر زمان دیگر احساس می شود گفت: افزایش آگاهی عمومی و ایجاد انگیزه و علاقه‌مندی برای مدیریت مصرف آب محورهایی هستند که رسانه‌ها می‌توانند پیرامون آن‌ها اطلاع‌رسانی کرده و مردم را از قبیل مشکلاتی که در اثر مصرف بی‌رویه با آن دست به گریبان می‌شوند، بیشتر آگاه سازند. در واقع مصرف‌کنندگان می‌دانند که تلاش امروز آنان برای رفاه بیشتر فرزندانشان و حفظ منابع آب برای آیندگان است.

سلطانی تصریح کرد: امسال با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و لزوم اهتمام بیشتر مردم به بهداشت فردی، میزان مصرف آب به شدت افزایش یافته است؛ بنابراین نیازمند توجه جدی همگان به مدیریت مصرف آب هستیم.
رئیس هیئت مدیره شرکت در پایان سخنان خود گفت : امیدواریم بزودی با رفع موانع و مشکلات موجود آبرسانی از سد آغچای به خوی شروع شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار