در پی گسترش ویروس کرونا؛
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با تداوم روند فعلی شیوع کرونا، از ستاد ملی کرونا درخواست کردیم تا با محدودیت‌‎های جدید در برخی دیگر از صنوف موافقت کند.
کد خبر: ۸۶۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 01 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، آقای شهریاری دیشب در برنامه زنده تلویزیونی "تیتر امشب" شبکه خبر افزود: با وجود هشدارهای لازم، برخی از مردم نسبت به رعایت ائین نامه های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی کم توجه هستند.

وی اضافه کرد: شرایط آب و هوایی آذربایجان‌غربی برای پذیرش مسافران و حضور در بازارهای مرزی و نیز رعایت نکردن ائین نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و عادی انگاری از سوی مردم و برخی مسوولان باعث افزایش تعداد مبتلایان به کرونا شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ۱۱ شهرستان آذربایجان‌غربی شامل ارومیه،خوی، مهاباد، بوکان،میاندوآب، سردست، سلماس، اشنویه، تکاب و پیرانشهر، نقده در وضعیت قرمز هستند و شهرستان‌های چالدران، شوط و ماکو  در وضعیت نارنجی و شاهین‌دژ، پلدشت و چایپاره نیز  در وضعیت زرد قرار دارند.

آقای شهریاری گفت: استفاده از ماسک در ادارات، بانک‌ها و مراکز تجمعی اجباری شده است و امیدواریم با همکاری مردم هر چه زودتر بر بیماری کرونا فائق آییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار