کد خبر: ۸۶۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶ 02 July 2020

در شرایطی قرار گرفته ایم که گویا تا جم بخوری مبتلا شده ای، با این همه ، پیاده روی های خوشگذرانه همچنان در خیابانهای پرتجمع ادامه دارد، ورود به فروشگاه لباس و کفش، لوازم آرایشی برای مظنه قیمتها، رفتن به آرایشگاهها و کافه های شلوغ ، رستورانها و فست فوتها جاری ست. رفتار و آمدهای غیر ضروری، و دور دور کردن های بی هدف با خودرو، چرخ زدن و پرسه های الکی در شهرها و پاساژها همچنان روند دوران پیشا کرونایی دارد و گویا مردم تا خود، رنج بیماری و درد سوگواری را لمس نکنند باور نخواهند کرد که کرونا مرگ زاست و همین بیخ گوشمان نشسته و منتظر است. منتظر غفلتی تا تیرش را از چله کمان رها سازد و خانه و خانواده ای را به کام مرگ بکشاند. ماشه ای که آن را غفلتها و بی توجهی ها می چکانند و خانه ها و خانواده هایی را به خاک سیاه، به رنج از دست دادن عزیزی می‌نشانند

بجای اقداماتی و رفتارهای اجتماعی غیر مسئولانه که منجر به تهیه لباس سیاه عزا می‌شود می توان همین امروز از همین پارچه های سفید رنگ ماسک تهیه و جان خود و دیگران را نجات دهیم.
در قبال خود و همگان مسئولیت پذیر باشیم یعنی هم خود ماسک بزنیم و هم دیگران را بدون تعارف به زدن ماسک تشویق کنیم و در صورت امتناع از خود دورش سازیم.
و در نهایت با رعایت چند نکته ساده، انگشت خود را از روی ماشه مرگ برداریم. مرگ خود، خانواده و دیگرانی که هر یک عزیز کسی و خانواده ای هستند.

همینقدر ساده و همینقدر دردناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار