کد خبر: ۸۷۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 03 July 2020

تهیه چهار دستگاه پمپ دیزلی برای کشاورزان صومعه سرا از سوی سپاه پاسداران

تابناک/ فرمانده سپاه صومعه سراگفت :با استفاده از ظرفیت های سپاه قدس گیلان تا کنون چهار دستگاه پمپ دیزلی تهیه و در اختیار کشاورزان قرار داده ایم .


سرهنگ آرمان جهانبخش روز جمعه در بازدید از اراضی کشاورزی روستای خراط محله با بیان این که در سال زراعی جاری کشاورزان این شهرستان بر اثر کم آبی تحت فشار اراضی شالیکاریشان آسیب دیده است افزود: برای خدمت به کشاورزان همه امکانات‌ را ‌برای مقابله کم آبی کشاورزان این شهرستان به میدان می آوریم.

وی با تاکید براینکه سپاه در خدمت‌رسانی به مردم آتش به اختیار است افزود: مردمی بودن، مکتبی بودن و انقلابی بودن مثلت اصلی و رکن اصلی سپاه پاسداران است که بر گرفته از مکتب وحی، عاشورا و انقلاب است.
وی در ادامه افزود : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم را ولی نعمت و خط قرمز خود می‌داند و بر این باور است که باید با همه وجود به این مردم خدمت کند.

سرهنگ آرمان ادامه داد: با توجه به شرایط روستاها دو دستگاه پمپاژ در روستای خراط محله بخش تولمات ، یک دستگاه در روستای مهویزان و یک دستگاه در روستای ندامان بخش میرزاکوچک شهرستان صومعه سرا راه اندازی شد.
وی با اشاره به اینکه ماموریت ما این است که تکیه‌گاه مردم باشیم تا مردم احساس آرامش کنند خاطر نشان کرد: طی بازدید امروز از اراضی شالیکاری روستای ندامان و شرایط ویژه آن اعلام کردیم در صورت اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط، سپاه صومعه سرا آمادگی دارد تا در اسرع وقت یک حلقه چاه عمیق برای کشاورزان این روستا حفر کند.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است ویکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی چون برنج ،صنوبر ،ماهیان پرورشی ،پاچ باقلا ،نیشکر کدو و هندوانه  است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار