مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام؛
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: ۸۵ درصد جایگاه‌های سی‌ان‌جی این منطقه در استان استانداردسازی شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 08 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر چاغروندی اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، کاهش خطرات احتمالی در جایگاه‌ها و هزینه‌ها، نگهداری مطلوب و تعمیرات به‌موقع قطعات و تجهیزات مورد استفاده در جایگاه‌های سی ان جی و در مدار بودن آنها، با پیگیری‌های به عمل آمده از ۲۳ باب جایگاه تک منظوره و ۲ منظوره ۸۵ درصد این جایگاه ها موفق به اخذ تاییدیه بازرسی ادواری از سازمان ملی استاندارد شده و مابقی جایگاه‌ها نیز در حال استانداردسازی تجهیزات خود هستند.

وی افزود: وی با اشاره به مصرف روزانه ۱۴۷ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در استان افزود: این‌ میزان معادل صرفه‌جویی ماهیانه نزدیک به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر در مصرف بنزین است. 

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام یادآور شد: بحث ایمنی و سلامت جایگاه‌های سی‌ان‌جی در اولویت این شرکت است که شامل بازرسی مطابق استانداردهای مورد تایید سازمان ملی استاندارد کشور پیرامون کلیه تجهیزات موجود در جایگاه‌ها است.

چاغروندی به بازدیدهای ادواری ماهیانه توسط کارشناسان واحد سی‌ان‌جی منطقه اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با انجام بازدیدهای دوره‌ای، خطرات احتمالی در این جایگاه‌ها را به حداقل برسانیم.

۶۳ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۴ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، گازوییل و ۲۳ باب جایگاه CNG تک منظوره و ۲ منظوره در استان ایلام فعال است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار