پاسخی به یک یادداشت
از متن یادداشت : مگر آقای حاج بابایی که حضورش با سید محمد موحد در مجلس یکسان است علیرغم عدم تناسب رشته و سابقه عضویت کمیسیون های ادوار قبل ، به ریاست مهمترین کمیسیون مجلس(برنامه و بودجه) در نیامد؟
کد خبر: ۸۷۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 07 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پی انتشار یادداشتی به نقل از یکی از رسانه های محلی استان با عنوان "اوج عداوت در توقع بیش از حد از موحد   " یکی از مخاطبان با انتشار یادداشتی به این مطلب پاسخ داد .
در این یادداشت آمده است : در ابتدا از خداوند بزرگ طلب شفای عاجل و کامل دارم برای نماینده محترم کهگیلویه بزرگ و مسئول دفترش اگرچه طبق شنیده ها بیماری حاج آقا مربوط به مسدود شدن یکی از رگ های قلبش بوده نه کرونا که خدا را شکر مسئله خاصی ندارد اما بعد در پاسخ به یادداشت ((اوج عداوت در توقع بیش از حد از موحد )) ذکر این نکته مهم و لازم به تذکر است:
《عرض خود می بری و زحمت ما می داری》
قابل ذکر است که یادداشت های ماقبل: [بازخواست موحد به دلیل ابتلاء به کرونا]  و به ویژه  یادداشت منقلیسم !!!! ضمن احترام، وقعی برای مطالعه و پاسخ نداشتند و اما در متن این یادداشت به دلیل کلید واژه های مهمی که بکار برده شده و با استناد به همان ها که در واقع سوالات و ابهامات را بیش از پیش مطرح و به عبارتی تازه تر می نمایند!!! پاسخی اجمالی داده می شود.
توجه داشته باشند که مطالبات منتقدین (موکلین) از نماینده به این چند روز ابتلاء نماینده به کرونا باز نمی گردد و لذا محدود کردن انتقادات به این چند روز، و قایم کردن ایشان پشت این بیماری، قطعاً فراری بیش نیست. و همگان به خوبی این نکته را متوجه هستند پس تلاش تان دراین باره آب در هاون کوبیدن است. و بیش از این دامن زدن به این بازی ها شرمساری است.
صد البته انتقادات وارده همچنان جاری و بلاجواب مانده اند.!!!
گفته شده سید محمد موحد دومین فرد باسابقه مجلس و چهره ای قدرتمند است مضاف بر اینکه از سابقه قضایی در چند استان برخوردار و قبل از شروع مجلس یازدهم رایزنی های خود را آغاز کرده بود.
این جملات را بعنوان صورت مسئله انتخاب و سوالاتی را تحت عنوان درک مطلب طرح ، اگرچه تکراری و عرض کردم بلاجواب، اما
- چرا نباید پرسید و اصولاً خودتان چرا می پذیرید که فردی با این سابقه ی نمایندگی و قضایی و البته قدرتمند به زعم خودتان، علیرغم دادن شعار ریاست مجلسی نتواند حداقل جایگاه را در مجلس برای خود فراهم سازد تا هم خود آرامش لازم را داشته باشد و هم حوزه ی انتخابیه اش از قِبّل آن متنفع گردد؟
- با التفات به سابقه قضایی و 5 دوره  عضویت در کمیسیون اصل 90، آیا ریاست این کمیسیون کم ترین عنوان محتملِ ممکن نبود که علیرغم تلاش و اذعان به اعتراضش این هم ممکن نشد!!! چرا؟
- اما در باب لقب سناتوری!!!
بدانند که مردم و موکلین سناتوری می خواهند در عمل نه صرفاً عنوانی بر روی کاغذ ! که نه خود را نفعی رساند و نه دیگران را!
مگر آقای حاج بابایی که حضورش با سید محمد موحد در مجلس یکسان است علیرغم عدم تناسب رشته و سابقه عضویت کمیسیون های ادوار قبل ، به ریاست مهمترین کمیسیون مجلس(برنامه و بودجه) در نیامد؟
گفته شده: رایزنی خود با مسئولان را قبل از شروع مجلس یازدهم شروع کرده است یعنی زمانی بیش از 4 ماه فرصت ، که در این مدت حوزه انتخابیه اش علاوه بر با مشکلات و معضلات موجود با موارد مهم دیگری نیز دست و پنجه نرم کرده است نظیر:
روند صعودی بیماری کرونا، آتش سوزی های متعدد و گسترده،
شدت گرفتن معضلاتی همانند خودکشی ها، گرانی ها، بیکاری ها و...
- کدام خروجی ملموس حاصل آن رایزنی ها بوده است؟
تماس تلفنی با یک مسئول معمولی ترین واکنش یک نماینده است.
به نظر نگارنده، منتشران مطلب و خوانندگان محترم آیا طرح چنین موضوعاتی عداوت با نماینده است!؟ یا بیان توقعی بیش از حد از نماینده!؟ جل الخالق.
گفته شده[ جناب موحد همواره ثابت کرده است در مواضع خود استوار است] و حال طرح سوال از متن (درک مطلب)
- می دانیم که در هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از جناب ناطق نوری حمایت کرد اما پس از آن خاتمی را به منزل خویش دعوت کرد.!
برای احمدی نژاد سخنرانی کرد و پس از آن با اعوان و انصار به دیدار مرحوم هاشمی رفسنجانی رفت !
- در دور اخیر ریاست جمهوری به جمنا پیوست و برای آقای سید ابراهیم رئیسی سخنرانی کرد اما نزدیکانش با هماهنگی به نام اصول گرایان اعتدال گرا برای جناب آقای روحانی افتتاح ستاد و فعالیت می کردند.!
از اینها گذشته در 5 دوره حضورش به رغم انتظار، هیچگاه شاهد نمایش و حضور قدرتمندش در مجلس نبودیم !؟
آیا اینها سوال و ابهام نیستند؟
پس از کدام استواری در مواضع سیاسی سخن می گویید؟
راستی موضعش در قبال طرح سوال از رئیس جمهور چیست؟
در منزل هم که باشد می تواند گنگ و نامفهوم بگوید از تصمیم مجلس  حمایت می کنم و یا شاید هم حمایت نمی کنم..؟!!!
خدا به دادمان برسد.
و سخن آخر:
ما زبان را ننگریم و قال را
ما روان را بنگریم و حال را
عزیزقلی نیکپور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار