مدیرکل بهزیستی استان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 09 July 2020
مدیرکل بهزیستی استان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام به این شرح است: 

 سازمان بهزیستی به عنوان مولود انقلاب، به منظور گسترش رحمت الهی در جامعه و حفظ ارزش‌ها و کرامات والای انسانی، به طور علمی به بررسی نارسایی‌ها و مشکلا ت. اجتماعی پرداخته و در چهل سال پویایی و بالندگی خود با بهره گیری از توان نیرو‌ها و کارشناسان. خدوم، از خود گذشته و خلاق در بخش‌های دولتی و خصوصی، در راستای پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی از یک سو و ارائه خدمات آموزشی، مراقبتی، درمانی به افراد دارای معلولیت از سوی دیگر فعالیت می‌نماید و استمرار این فعالیت همیشه مرهون تلاش پرسنل و همراهی مردم نیک اندیش بوده است و مطابق فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) که “هر انسانی واقعا اگر بخوا هد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام دهد یکی از مکان‌هایی که این کار در آنجا عملی است سازمان بهزیستی است ” بیش از پیش جایگاه مقدس و مهم این سازمان را نمایان می‌سازد.

در این برهه حساس از تاریخ که یکایک ایرانیان دست به دست هم داده اند تا در کنار هم از بحران شیوع کرونا ویروس عبور کنند کارکنان بخش‌های دولتی و غیر دولتی سازمان بهزیستی بی ادعا و بی تکلف از جان و فارغ از زمان و مکان برای سلامت سالمندان، معلولان وکودکان و نوجوانان بی سرپرست و فاقد سرپرست موثر، افراد در معرض آسیب و آسیب دیده و... که اتکایی جز خدا ندارند در محراب مقدس بهزیستی دوشادوش مدافعین سلامت در خط مقدم حفظ و سلامت مددجویان در پیشگیری و کنترل بیماری ناشی از ویروس کـــرونا بطور شبــانه روزی تلاش کردند و جان بر کف در حال خدمت رسانی به بی آلایش‌ترین بندگان خدا هستند و با دعای خیر یکایک ایرانیان توانستند جامعه هدف سازمان را در این بحران همراهی کنند و دست آنان را به مهر بفشارند و یاریگر آنان باشند که البته این جهادی است همسنگ جهاد در راه خدا. 

 اینجانب ضمن پاسداشت خدمات همه تلاشگران عرصه سلامت اجتماعی هفته بهزیستی را که امسال با شعار " شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده " معرفی شده است به همه صبوران این عرصه که با مسئولیت پذیری باعث تسکین آلام معلولین و مددجویان و سایر اقشار میشوند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 حمیدرضا الوند

 مدیرکل بهزیستی استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار