سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : روستائیان از مصرف آب شرب در بخش کشاورزی و دامی خودداری کنند .
کد خبر: ۸۷۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 14 July 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی؛ یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : روستائیان از مصرف آب شرب در بخش کشاورزی و دامی خودداری کنند .
وی به مصارف غیرشرب آب در این شهرستان اشاره کرد و خواستار توجه بیش از پیش مردم به مصرف صحیح آب شد.

سلطانی اظهار داشت : یکی از وظایف اصلی شرکت آب و فاضلاب خوی تآمین آب شرب سالم و بهداشتی است، اما متأسفانه در روستا های این شهرستان برای امور غیرشرب نیز استفاده‌های زیادی از آب شرب می گردد.

وی افزود: بخشی از آب شربی که در روستاها مصرف می‌شود صرف استفاده‌های کشاورزی، دام و غیره می‌شود که طبیعتا این آب شرب برای این قبیل مصارف نیست و شرکت آب و فاضلاب وظیفه‌ای هم برای تأمین آب کشاورزی و ... ندارد.

مدیرعامل شرکت با بیان اینکه آب شرب سالم و بهداشتی به دشواری و با هزینه‌های سنگین تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه حتی برخی از شهروندان مزارع و باغات خود را نیز با این آب شرب آبیاری می‌کنند.
سلطانی با دعوت از مردم برای مصرف بهینه آب و پرهیز از مصرف غیرضرور یادآور شد: این شرکت آمادگی کامل دارد تا اهالی شهر و روستا را با روش‌های مصرف بهینه آب بیش از پیش آشنا کند و در این راستا اقداماتی هم انجام شده است.
وی در پایان سخنان خود گفت : مصرف صحیح و اصولی آب شرب توسط شهروندان و روستائیان علاوه بر جلوگیری از اسراف این نعمت الهی موجب می‌شود تا خدمات ‌رسانی شرکت آبفای خوی بویژه در فصل گرم و در دورانی که با بیماری کرونا مواجه هستیم، استمرار داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار