رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در خوی گفت : بیش از ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات برای مناطق زلزله زده بخش قطور خوی پرداخت میشود .
کد خبر: ۸۷۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ 14 July 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی؛ آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به مناطق زلزله زده قطور خوی در جلسه ای به ریاست رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و با حضور فرماندار شهرستان خوی، مدیران ارشد استان و بانک های عامل مورد بررسی قرار گرفت.‌‌
️رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به مناطق زلزله زده قطور خوی گفت : برای جبران خسارات وارده به بخش قطور بیش از ۱۴ هزار فقره تسهیلات در قالب وام احداث، معیشتی و دام در نظر گرفته شده است که برای بیش از ۱۰ هزار فقره تسهیلات ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بانک های عامل ابلاغ شده است.

️وی در ادامه از (( پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات برای مناطق زلزله بخش قطور )) خبر داد و افزود: از این میزان اعتبار ۲۲ میلیارد شامل تسهیلات احداثی، ۱۳ میلیارد وام معیشتی و ۱ میلیارد تومان تسهیلات تعمیری میباشد.

️معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر بازسازی مناطق زلزله قطور تا پایان فصل کاری تاکید نمود و افزود: برای تسریع در روند بازسازی باید هرچه سریع تر تسهیلات در اختیار مردم قرار گیرد و مردم نیز پس از اخذ تسهیلات با همراهی بنیاد مسکن نسبت به احداث واحدهای مسکونی اقدام نمایند.

سید محمد عابدی ️فرماندار خوی نیز در این جلسه به تامین مصالح مناطق زلزله زده قطور اشاره کرد و گفت : انواع مصالح ساختمانی برای احداث واحدهای مسکونی خسارت دیده به ارزش ۳۴ میلیارد تومان به این مناطق ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار