اعضای هیات نظارت شورای نگهبان با امام جمعه ارومیه دیدار کردند .
کد خبر: ۸۷۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲ 16 July 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، تدبیر امام راحل در تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی را از الطاف باریتعالی دانست و گفت؛ مرور عملکرد 40 ساله این مجموعه نشان می دهد مسیر و انتخاب شورای نگهبان مسیری درست بوده و این نهاد به وظایف خود به درستی عمل کرده است .

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در دیدار با مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی و اعضای هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان افزود؛ شورای نگهبان قانون اساسی با عملکرد درخشان خود در 4 دهه گذشته به خار چشم دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است که نمونه بارز آن تحریم نمادین این نهاد توسط رژیم سلطه گر آمریکاست.
 
وی تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند، بنابراین مخالفت و مبارزه این رژیم با نهادی نشان می دهد که آن مجموعه در مسیر کاملا صحیحی گام بر می دارد.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه همچنین به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت؛ در این انتخابات مسیر آن اندازه درست بود که مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را یکی از انقلابی ترین و قوی ترین مجالس شورای اسلامی برشمردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان سخنان خود از متولیان امر در دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی و اعضای هیات های نظارت بر انتخابات، به دلیل ماندگاری آثار اعمال و تصمیماتشان خواست، در تمام مراحل کار رضایت کامل الهی را در نظر داشته باشند .

کریم نژادمسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی نیز در این دیدار که به مناسبت 26 تیر، چهلمین سال روز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی برگزار شد، گفت؛ دستاوردهای این نهاد مقدس را مدیون تدابیر امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم و رضایت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از عملکرد 40 ساله این نهاد از موفقیت متولیان امر حکایت می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار