کد خبر: ۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴ 28 February 2015

مدیربازرسی ونظارت اصناف البرزاز آغاز طرح نظارت ویژه نوروزی بر بازار این استان خبرداد.

رمضان رستمی افزود: در اجرای این طرح بیش از100 بازرس و ناظر افتخاری در کنار بازرسان سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی استان همکاری دارند.

وی با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی تا 25 فروردین سال آینده ادامه دارد، اظهارکرد: در اجرای این طرح بر مراکز عرضه کالاهای ضروری از قبیل پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، مواد پروتئینی و خدمات حمل ونقل مسافربری نظارت ویژه می شود.

رستمی ، گران فروشی، کم فروشی و احتکار را عمده تخلفات اصناف عنوان کرد و گفت: اکنون تمام کالاهای مورد نیاز مردم به اندازه کافی در بازار استان وجود دارد و مردم نباید نگران باشند.

وی ادامه داد: بازرسی و نظارت اصناف استان البرزدر حوزه کاری اجازه کوچکترین سوء بهره برداری را به متخلفان نداده و برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، در صورت مواجهه با تخلفات صنفی، برخورد قاطع و بدون اغماض صورت می پذیرد تا هیچگونه حریم امنی برای سوء استفاده متخلفان وجود نداشته باشد.

رستمی با بیان این که ایجاد آرامش روانی در فضای صنفی جامعه بسیار حیاتی است، اظهار داشت: واحدهای صنفی و فضای بازار به ویژه در ایام نوروز نیازمند پایش مستمر بستر عرضه و تقاضا و برنامه ریزی برای تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات است. به همین منظور تیم های بازرسی اعزامی این واحد ضمن کنترل قیمت کالاها، بر کیفیت و کمیت و فراوانی کالاها، بویژه کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی نیز نظارت دارند.

به گزارش ایرنا وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در سطح بازار، اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و ...مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن های 5 –32218154 اعلام تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار