اکبر زاده ️شهردار خوی گفت : سامانه ثبت درخواست های الکترونیکی شهرداری خوی راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 18 July 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی، محرم اکبرزاده شهردار خوی از راه اندازی سامانه ثبت درخواستهای الکترونیکی شهرداری خبرداد. و گفت : ارتقای خدمات شهرداری بر مبنای میز خدمت الکترونیکی و مسیر دهی به سوی شهر الکترونیک، کاهش مراجعات شهروندان به شهرداری از شاخص های اصلی شهرداری در طراحی سامانه های الکترونیکی است.

وی افزود : در سامانه الکترونیکی با توجه به پیکربندی و تعریف آیتم های ویژه کلیه ادارات ، نهادها و شهروندان می توانند درخواستهای خود را ثبت و مدارک و مستندات لازم را بارگذاری نمایند.

شهردار خوی خاطر نشان کرد : شهروندان و نهاد های مختلف شهرستان می توانند از طریق گوشی های هوشمند همراه ، لپ تاپ ، تبلت و رایانه نسبت به ثبت درخواستهای خود اقدام نمایند.

اکبرزاده اظهار داشت : از هفته آتی اولویت پاسخگویی شهرداری بر اساس ثبت درخواست های الکترونیکی بوده و تمامی مراحل پرونده ها از طریق پیامک به درخواست کننده اطلاع رسانی می شود.

وی همچنین گفت : استعلامات ترهین و انتقال سند ، پروانه احداث ، تمدید ، تجدید عدم خلافی و پایانکار ، مجوزهای لازم برای حفاری و حرایم ، اعلام تراکم ، کاربری و تعریض ، گواهی مفاصاحساب ، ماده صد ، کلیه امور مربوط به مدیریت فرهنگی و روابط عمومی ، معاونت خدمات شهری و نواحی پنجگانه ، فضای سبز ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، سازمان حمل و نقل بار و مسافر ، سازمان مدیریت آرامستانها ، مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری ( ستاد اجرائیات) و... از مواردی است که از طریق این سامانه الکترونیکی ثبت خواهد شد.

شهردار خوی در پایان سخنان خود گفت : شهروندان و کلیه ادارات از هفته آتی با مراجعه به سامانه الکترونیکی http://eshahr.khoy.ir و وارد کردن مشخصات ، مدارک تک برگی خود را بصورت عکس (JPG)و مستندات ومدارک چند صفحه ای خود را با فرمت pdf بارگذاری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار