کد خبر: ۸۷۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 19 July 2020
 
تابناک/رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با ناکامی نمایندگان آذربایجان پیگیری شد.

به گزارش آناج، هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال کشور روز گذشته با انجام 8 دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد و تیم علم‌ و ادب (شهرداری) تبریز در زمین خود باخت دیگری را تجربه کرد.

نماینده تبریز که سقوطش به دسته پایین‌تر مسجل شده است، در این بازی پذیرای تیم هوادار تهران بود که در پایان با نتیجه 3 بر یک از رقیبش شکست خورد.

اما نود ارومیه دیگر نماینده فوتبال آذربایجان در این مسابقات در جدالی حساس مقابل میهمانش خوشه طلایی ساوه با تساوی بدون گل متوقف شد تا 2 امتیاز حساس را در راه صعود به لیگ برتر از دست بدهد.

همچنین آلومینیوم اراک با رسول خطیبی سرمربی تبریزی خود در برابر آرمان‌ گهر سیرجان با نتیجه 2 بر یک متحمل باخت خانگی مغلوب شد تا در بدترین زمان ممکن فرصت‌سوزی کند.

جالب اینکه قشقایی شیراز هم در میزبانی از رایکا بابل و در نبرد 6 امتیازی پایین جدولی‌ها با نتیجه مشابه تن به شکست داد تا این تیم ترک‌زبان منطقه جنوب‌غربی کشور نیز دستش از امتیاز کوتاه بماند.

در سایر دیدارهای این هفته، تیم مس رفسنجان صدرنشین مسابقات با نتیجه 3 بر 2 از سد میهمانش گل ریحان البرز گذشت و با این برد خانگی، یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک‌تر شد.

مس کرمان نیز با یک گل در زمین استقلال خوزستان به پیروزی دست یافت تا به رده دوم رسیده و همچون تیم هم‌استانی و پشت سر این تیم جدی‌ترین مدعی برای صعود به لیگ برتر باشد.

پرونده این هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول موسوم به لیگ آزادگان، امروز (یکشنبه) با مصاف دو تیم بادران تهران و فجرسپاسی شیراز به میزبانی نماینده پایتخت بسته می‌شود.

در جدول، مس رفسنجان با 60 امتیاز مقتدرانه در صدر قرار دارد و مس کرمان با 54 امتیاز، آلومینیوم اراک 51 امتیاز، خوشه طلایی ساوه با 50 و نود ارومیه با 49 امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم قرار دارند.

در انتهای جدول نیز علم و ادب تبریز با 10 امتیاز قعرنشینی‌اش تثبیت شده و سه تیم شمالی سپیدرود، ملوان و رایکا به همراه نیروی زمینی و قشقایی کاندیدای دومین سقوط‌کننده محسوب می‌شوند.

افزودنی است، هفته سی‌ویکم لیگ دسته اول فوتبال کشور روز شنبه - 4 مرداد ماه - برگزار خواهد شد که در این روز تیم علم و ادب تبریز میهمان ملوان بندر انزلی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار