معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور گفت: با تخصیص اعتبارات و تسهیلات دولتی روند باسازی در منطقه زلزله زده قطور سرعت گرفته است.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ 22 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مهدیان معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور در بازدید از عملیات بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی از تلاش بنیاد مسکن برای تامین مصالح با قیمت مناسب خبر داد و گفت: بنیاد مسکن تمام توان خود را برای اتمام بازسازی واحد‌های مسکونی خسارت دیده منطفه تا فرا رسیدن فصل سرما بکار گرفته است.

معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور تصریح کرد:برای رسیدن به این هدف مهم مشارکت و همراهی مردم، مسئولان و بانک‌های عامل بیش از پیش ضروری است.

مهدیان روند بازسازی را خوب ارزیابی کرد و افزود: با تخصیص اعتبارات و تسهیلات دولتی روند باسازی در منطقه سرعت گرفته است.

جودی مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در این بازدید از تخصیص ۵۰درصد تسهیلات بلاعوض از جمله تسهیلات بازسازی و اجاره بها و معیشتی مردم منطقه خبرداد و گفت:۵۰درصد دیگر نیز بزودی از خزانه اخذ و به حساب مردم واریز می‌شود.

مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مشارکت و همراهی خوب مردم منطقه بستر را برای انجام باسازی واحد‌های مسکونی خسارت دیده تا فصل سرما فراهم می‌سازد.

بدلی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم در نشست بررسی روند بازسازی منطقه گفت:تاکنون بیش از ۴هزار واحد خسارت دیده از مجموع ۴هزار ۵۰۰واحد در منطقه آوار برداری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود:تاکنون نزدیک به ۲هزار واحد آرماتور بندی، یک هزار ۶۰۰واحد فونداسیون ریزی شده و ۹۵۰واحد اسکلت بندی صورت گرفته است.

تیموری سرپرست فرمانداری خوی نیز از استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تامین مصالح وبازسازی منطقه تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار