کد خبر: ۸۷۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸ 25 July 2020

سرپرست فوریتهای پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدگی جوان ۲۰ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبرداد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "محسن جلیل" گفت: در ساعت ۱۵و ۴۸ دقیقه بعدازظهر امروز شنبه، چهارم مرداد ماه در پی گزارشی به مرکز ارتباطات استان مبنی بر غرق شدن جوان ۲۰ ساله به مرکز اورژانس اطلاع داده شد، افزود: بلافاصله عوامل اورژانس به محل حادثه در محدوده پل تلگاه اعزام شد اما تاکنون جسد فرد غرق شده پیدا نشده است.
وی اظهارکرد: عوامل اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند و در حال جستجوی فرد غرق شده هستند.
جلیل بیان کرد: این غرق شدگی دومین مورد غرق شدگی طی چهار روز گذشته است.

تکمیلی / پیدا شدن جسد جوان غرق شده 


مدیرعامل آتش نشانی شهرداری یاسوج از کشف جسد جوان 25 ساله دهدشتی در رودخانه بشار یاسوج  امروز 4 مرداد ماه خبر داد
محمد رستمی گفت: حدود ساعت 16 و 30 دقیقه بعد از ظهر امروز شنبه چهارم مرداد ماه با تماس مردمی مبنی بر غرق شدگی فردی در رودخانه بشار تیم امداد و نجات آتش نشانی شهرداری یاسوج سریعا خود را به محل حادثه رساند و عملیات جستجو را انجام داد.

وی اظهارکرد: پس از تلاش‌های صورت گرفته سرانجام جسد این جوان توسط غواص آتش نشانی یاسوج حدود ساعت 18 و 20 دقیقه از رودخانه بشار محدوده  "تلگاه" که عمقی حدود 5 متر داشت پیدا و از آب بیرون کشیده شد.
رستمی اضافه کرد: این جوان که به همراه خانواده دهدشتی برای تفریح به کنار رودخانه بشار یاسوج رفته بود به علت آشنا نبودن به فن شنا و وحشی بودن رودخانه دچار غرق شدگی شد و جان باخت.
وی با اشاره به شرایط کرونایی بیان کرد:  از مردم استان انتظار داریم که با توجه به بیماری کرونا ویروس به سفر نروند تا شاهد چنین حوادثی هم نباشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کلاغ سیاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
همش تیم آتش نشانی یاسوج -امداد های یاسوج رو انجام میده ولی متاسفانه هیچگونه امکاناتی از لحاظ تجهیزات و خودرو ندارند .اگر چهار نفر مثل استاد قنبرزاده و بصیر عباسیان و...نبودند با این تجهیزات چکار می خواستید بکنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار