معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: برگزاری آزمون ورودی، مصاحبه و تعیین شرط معدل برای ثبت نام دانش‌آموزان و نیز دریافت وجه نقد به جز مربوط به بیمه حوادث و کتاب‌های درسی ممنوع است و نباید دانش‌آموزی به دلایل یادشده از ثبت نام محروم شود.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 26 July 2020

سعیده بهادرزاده افزود: وجوه اختیاری مربوط به کمک‌های مردمی، فعالیت های فوق برنامه، سرویس ایاب ذهاب، لباس فرم، لباس کارگاهی نیز با هماهنگی و موافقت بعد از شروع سال تحصیلی امکان پذیر است همچنین برقراری رابطه مالی مدارس با موسسه ها در مورد برگزاری آزمون و کتاب‌های کمک درسی ممنوع است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد اظهار کرد: مدارس هیات امنایی هم از نوع مدارس دولتی است و دریافت هرگونه هزینه به جز خدمات آموزشی و پرورشی فوق برنامه، که به تصویب هیات امنا رسیده باشد، ممنوع است.

بهادر زاده تصریح کرد: مسوولان مدارس غیردولتی در زمان ثبت نام صرفا مجاز به اخذ شهریه مصوب برنامه هفتگی شورای عالی آموزش و پرورش و فوق برنامه درسی هستند که در نرخ شهریه مصوب ابلاغی به همراه رئوس تمام فعالیت ها ذکر شده، و باید در محل ثبت نام در معرض دید همگانی باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای نظارت هم اکنون ۲۰ نفر از افراد با تجربه به عنوان ناظران ستاد ثبت نام استان در حال بازدید از مدارس هستند که تاکنون در ۲ جلسه گزارش های خود را ارائه کرده اند و موارد لازم نیز پیگیری شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: اولیای دانش آموزان در صورت بروز مشکل در رابطه با ثبت نام می توانند با ستاد یادشده و یا واحد ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش منطقه خود تماس بگیرند.

 

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار